Berg

Kijk ook even of er al een ervaring is met het betreffende lid.

Tot mijn verbazing heeft dit heerschap nog geen eigen ‘ervaringentopic’ en dat terwijl @Berg ook een echte liefhebber is én ook nog wel eens wisselt van horloge. Laat mijn goeie ervaring dan maar de eerste zijn … :wink:

Ik heb mijn Squale verkocht aan @Berg en dat ging helemaal volgens het boekje! Keurige communicatie en elkaar halverwege getroffen. Er was vooraf nog wat twijfel over de maat van de Squale 1521, maar eenmaal om de pols bleek het ‘liefde op het eerste gezicht’ zoals dat vaak gaat bij dit leuke merk. Ter plekke de financiën geregeld en helaas vanwege een veel te drukke agenda geen kopje koffie kunnen doen. Dat doen we de volgende keer! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en tot een volgende.

Deze ervaring was er weer een van vijf sterren, uit vijf!
:star::star::star::star::star:

1 like

:point_up_2:t2: bovenstaande kan ik alleen maar beamen. Mooie Stowa verkocht aan @Berg. Gewoon een net bod, idem communicatie en snelle betaling :+1:t2: wat wil je als verkoper nog meer? Fijne ervaring dus, veel plezier met de Stowa!

Buitengewoon prettig contact met @Berg en een waanzinnig mooi horloge over kunnen nemen. Goed voorstel, prettig contact en snel verzonden :grinning::+1:

@Berg Heel erg bedankt :raised_hands:

1 like

@Berg Een heel fijne ervaring. Vanaf het begin een enthusiaste koper die zijn best deed om het praktisch allemaal mogelijk te maken. Goede communicatie. Veel plezier met de Tudor!

1 like