Dit weekend een vouwsluiting verkocht aan Berg9808. Snelle communicatie, geld direct overgemaakt en begrip toen het aan mijn kant een dagje langer duurde; top!
Ik heb een band verkocht aan @berg9808. Fijne communicatie en vlotte betaling, perfect verlopen!
Band overgenomen van @berg9808 . Goede communicatie en een super service om de band persoonlijk te komen brengen. Prima deal, bedankt!
Via Marktplaats een horloge van @berg9808 gekocht. Aan de vorm van de advertentie kon ik al zien dat het een HF-member was.
Prima contact, snelle reageerder en horloge was perfect verpakt voor het versturen. Top dus!
Een zo goed als nieuwe Citizen van @berg9808 gekocht. Erg prettige communicatie, reageert snel en doet wat afgesproken is. Super snel verzonden en heel goed verpakt. Een echte aarader om zaken mee te doen. Top! Bedankt!
Band overgenomen van @berg9808, fijne en snelle communicatie en de band was goed en degelijk verpakt voor de verzending naar mij. De volgende dag binnen en precies zoals aangeboden.
Bedankt Walter.
Een perfecte tranactie, super ingepakt, je zou bijna denken dat ie inpakker van beroep is, als hij dat niet is, dan heeft ie zijn roeping misgelopen.