Berg9808

Dit weekend een vouwsluiting verkocht aan Berg9808. Snelle communicatie, geld direct overgemaakt en begrip toen het aan mijn kant een dagje langer duurde; top! :ok_hand:

Ik heb een band verkocht aan @berg9808. Fijne communicatie en vlotte betaling, perfect verlopen! :+1:

1 like

Band overgenomen van @berg9808 . Goede communicatie en een super service om de band persoonlijk te komen brengen. Prima deal, bedankt!

Bandje verkocht aan @berg9808, vlotte communicatie en geld snel ontvangen. Aanrader!

Via Marktplaats een horloge van @berg9808 gekocht. Aan de vorm van de advertentie kon ik al zien dat het een HF-member was.

Prima contact, snelle reageerder en horloge was perfect verpakt voor het versturen. Top dus!

1 like

Een horloge verkocht aan @berg9808. Erg prettig om zaken te doen met Walter. 10/10. :grin::+1:

1 like

Een zo goed als nieuwe Citizen van @berg9808 gekocht. Erg prettige communicatie, reageert snel en doet wat afgesproken is. Super snel verzonden en heel goed verpakt. Een echte aarader om zaken mee te doen. Top! Bedankt! :+1::smiley:

1 like

Vandaag gezellige deal met @berg9808 gedaan. Komt afspraken na en liefhebber!

1 like