vandaag kreeg ik de Bergeon pushpin verwijdertool binnen uit Engeland via ebay .
Toen ik wilde kijken of hij paste ( ik had verwacht de de vorkjes omkeerbaar waren en beide aan een kant een 1.65x1.30 vorkje en aan de andere kant een 1.40 x 1.10 vorkje hadden .
Nu blijkt dat er één pen aan beide kanten een vorkje van 1.65x1.30 heeft (6825-F ) .
En de andere pen heeft aan beide kanten een vorkje van 1.40x1.10 heeft (6825-FF)
Ik heb het idee dat alleen de 6825-FF past op de pushpins van mijn Tudor BB
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd .
Worden die dure tangen normaal gesproken met twee verschillende ( dus nutteloze combinatie ) vorkjes geleverd ?
Of heeft verkoper een fout gemaakt ?
En hoe kom ik zo goedkoop mogelijk aan nog een goede pen zodat ik de tang kan gebruiken waar ik hem voor gekocht heb .
De verkoper vraagt €20,- plus €16,- voor verzenden meen ik .
20 euro is wel heeeeeeeel goedkoop.
Of bedoel je alleen de vorkjes?
Kan het zijn dat hij is samengesteld uit niet passende delen? Want nieuw voor dat geld zal niet toch?
verkoper is een bedrijf .
dank je voor het linkje .
Probleem is dat verzending bij mijn verkoper net zoveel kost als het vorkje .
Zal eerst een reactie afwachten !
Ik heb er nog een bericht achteraan gestuurd en voorgesteld de grote vork terug te sturen en dan van hun een tweede kleine vork terug wil ( zonder onkosten ) .
Ik heb die tang nu niet nodig , is meer voor de onzekerheid om geen krassen te maken mocht ik er ooit gebruik van moeten maken .
Nog geen reactie gehad van verkoper !
Bij het eerste linkje kon ik alleen met visa betalen en moet je aangeven een bedrijf te zijn .
Die prijzen waren ook excl . BTW