Helaas breekt zojuist de tip van mijn Bergeon bandentool af. Nu wil een nieuwe bestellen (6767-BF DE, tip van 0,8mm) maar echt nergens te vinden in Nederland. Op eBay staan er wel een paar maar met belachelijke verzendkosten.
iemand de gouden tip?
Helaas breekt zojuist de tip van mijn Bergeon bandentool af. Nu wil een nieuwe bestellen (6767-BF DE, tip van 0,8mm) maar echt nergens te vinden in Nederland. Op eBay staan er wel een paar maar met belachelijke verzendkosten.
iemand de gouden tip?
thx Inca, order geplaatst. Zo is het nog wel betaalbaar.
Hier kun je ook bestellen, wel met KVK inschrijving
BERGEON 0.8 mm LOSSE STIFT
Artikelgroep PUSH-PIN VERWIJDERAARS
Artikel LOSSE STIFT VOOR 110-23 3 - TYPE B
Artikelnummer 081102332
Eenheden STUK(S)
Verpakkingseenheid STUK(S) (1 STUK(S) Per STUK(S))
Minimale afname -
Prijs (incl. metaal af/toeslag) STUK(S) 1,20 excl btw
Kan ook als particulier.
Ik lees toch duidelijk: levering uitsluitend aan de vakhandel. Maar ik zie geen 6111 stiften of kijk ik er overheen?
Ik heb toch echt geen kvk inschrijving
Ik zie ze zo ook niet in de webshop.
is ff zoeken geblazen op deze website, meer een giga database eigenlijk. Zoek op artikelnummer.
Als je specifiek 6111 wenst, kijk hier ff : https://www.cousinsuk.com/product/spring-bar-tool-bergeon-6111
Heb al besteld bij Cousin. Thanks all!
+1 ! Heb pas voor de eerste keer ook iets besteld bij Cousins. Moet nog binnenkomen, maar mijn eerste indruk is: Prima webshop, uitstekend en groot assortiment. En geen gedoe over niet leveren aan particulieren. Account aanmaken, betalen met Visa. Klaar.
Nu het pakje nog natuurlijk, maar Engeland is zo ver niet weg, dus dat zal wel goed komen.