Vandaag bij @berhan een mooie breitling gekocht voor me broertje. Goede en snelle communicatie en heel gast vrij ontvangen. Foto’s en in het echt komen helemaal overheen en een mooie koop gesloten.
@berhan nogmaals bedankt.
Vandaag bij @berhan een mooie breitling gekocht voor me broertje. Goede en snelle communicatie en heel gast vrij ontvangen. Foto’s en in het echt komen helemaal overheen en een mooie koop gesloten.
@berhan nogmaals bedankt.
Ook ik heb een mooi horloge bij @berhan kunnen kopen. Toen we het eenmaal eens waren was een afspraak zo gepland en horloge was nog mooier als omschreven.
Hartelijk dank!
Bij @berhan een aantal horlogestandaards aangeschaft. Vlotte en sympathieke communicatie, prima prijs, helemaal top
Leuke horloge-display gekocht van @berhan. Product zoals omschreven en mooi verpakt. Dankjewel!
Dit weekend een sympathiek HF-lid leren kennen: Hans (a.k.a. @berhan ) . Zeer correcte prijs betaald voor het horloge en Hans is zelfs speciaal voor onze afspraak tot halverwege gereden. Leuke babbel gehad, lekker drankje er bij en alle twee met een mooi horloge naar huis. Nadien nog een mooie wristshot van de nieuwe aanwinst uitgewisseld, zoals echte horlogefans het doen! :-)Top ervaring. Bedankt Hans!
Ook goede ervaring gehad met berhan. Prima horloge overgenomen.