Bericht corrigeren

Als ik een fout heb geschreven kan ik het niet meer aanpassen. Heeft dit met mijn TL te maken of is dit standaard? Nu moet ik het bericht steeds volledig verwijderen.

1 like

Bij mijn weten (tl3?) gebonden

Van een topic dat begrijp ik. Maar dan bij een reactie op een bericht ook enkel mogelijk als je TL3 bent dan?

Volgens mij kan je het binnen het uur nog aanpassen, daarna niet meer.

Edit, bij mij dan, weet niet of dat niveau gebonden is.

Bij een gewone reactie kan ik het niet aanpassen enkel verwijderen :blush: vandaar de vraag. En zag niet direct iets terug in de guidelines :innocent:

heb dat probleem ook op mijn Mac, denkfoutje van de ontwerper. TL1 niveau is al stresserend genoeg om dan ook weer alles te moeten wissen en opnieuw alles verbeteren

1 like

Als het zo is is het zo maar ik vroeg het me af en vond er niet direct iets van terug :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zolang de pennetje in zich is kan je de tekst aanpassen dacht ik.

nooit een pennetje gezien, als we zelf iets opschrijven. .

1 like

Tl afhankelijk dus want ik heb dit niet staan :grin::+1:

Hoe lang dat is afhankelijk van je TL.
Dat zou kunnen,heb nooit gemeten.

Volgens mij staat er ongeveer een jaartje voor om vanaf TL1 naar TL2 te gaan?

Dat was niet de vraag en ben ik ook niet op uit :grin:

Weet ik, je wil je bericht kunnen aanpassen alleen is het niet duidelijk of je dat met TL2 of TL3 kunt doen. Zette dit bericht om te kijken of ik die gelijk nog kon aanpassen, niet dus ook geen potlood te zien. Zou wel fijn zijn als je dit ook als TL1 of TL2 zou kunnen doen, is toch geen halszaak zou ik zeggen, zeker als je dat binnen 10 min. zou kunnen doen.

Geef ik je zeker gelijk in