@bvloon ik heb interesse in de Seiko SKX007. Maar na goedkeuring van mijn account lijkt het erop dat ik nog geen bericht naar je kan sturen. Dus even via dit topic. Heb ik bepaalde rechten nodig om een bericht te sturen?
Edit; ik lees al dat nieuwe leden geen PB kunnen sturen. Anyways, via hier neem ik even contact op dan
https://www.horlogeforum.nl/faq#civilized.
Even de regels doornemen en je ben zo op de hoogte.
Beste allen,
Ook ik ben nieuw (hier en in horlogeland) en heb me o.a. aangemeld omdat ik interesse heb in een advertentie op de horlogemarkt. Maar hoe krijg ik het voor elkaar om een PB te sturen?
Groet,
Vincent
Idem voor de verkoper die je wilt bereiken en hij/zij reageert zo goed als zeker op jouw bericht. Welkom en succes Vincent.
Hi Anthony,
Bedankt voor de snelle reactie, maar ik begrijp nog steeds niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen een verkoper een PB te sturen.
Hi Harlem,
Nieuwe leden kunnen nog geen pb sturen.
Zet even de naam van degene in het reply bericht, met wie je in contact wil komen.
Dan komt er wel een reactie.
Fijne zondag
Wat is de (forum)naam van de persoon hier op het Horlogeforum die je wilt bereiken?
Super! Bedankt!
Als het goed is komt er wel een reactie
Benieuwd welke Submariner het mag worden
Haha ik ook!
Er zijn redenen te bedenken waarom kakelverse HF-leden niet mogen kopen en verkopen. It’s to close out the riff-raff. Maar als alles in pais en vree verder kan gaan, so be it. Maar nogmaals - er zijn forumregels.
Mensen die net 2 uur lid zijn en hun horloge willen laten servicen bij mij - gaat ook gewoon niet door. Kijk even om je heen in de wereld waarom ik hier voor kies.
Die gelden alleen voor verkoop. Niet voor kopen.
Prima. Het is aan de aanbieder van een dienst om te bepalen aan wie hij dat wil aanbieden.
Je post dit onder ongeveer elk topic over nieuwe leden. Blijkbaar voel je de noodzaak om mensen te waarschuwen, maar voor mij is je punt wel duidelijk.
Daarvoor zit ik hier echt niet lang genoeg per etmaal. Ik heb een best “dure” inbraak, en meerdere online bedreigingen achter de rug om alert te blijven. Ik ben verder ook geen heilige hoor, stap ook wel eens op net iets te ver uitstekende tenen.
Ja, schandalig natuurlijk…
Maar iedereen is hier ooit nieuw geweest. Dus bij de waarschuwing hoort ook gewoon een warm welkom en gepaste interesse wat mij betreft.
Tuurlijk. Ik blijf ondertussen gewoon waakzaam, maar verwelkom ook best eens een nieuw lid. Maar niet elk nieuw lid anders wordt het echt een baan hier.
Haha die baan is al vergeven aan @Tissot62 die (denk ik) iedereen een warm welkom op het forum geeft.
Niet te overtreffen inderdaad.