Bericht voor ronald2002

Beste ronald2002,

ik ben eigenlijk wel benieuwd wie achter de geplaatste posts zit.
Ben je een verzamelaar, net begonnen misschien en of de 2002 je geboorte datum is (zou kunnen natuurlijk) of iets anders.
Na je posting hebben we geen reactie meer gehad,na de reacties zou ik me dat best kunnen voorstellen.
Als je helemaal niet meer wilt reageren, ook prima.
De keus is aan jou, stel je even voor en meld je interesse.
We houden hier wel van een geintje maar kunnen ook serieus zijn .

gr Ron

Kom op Ronald, laat van je horen!

leek me een trol… de drie topics lezende.

Na al die reacties kan ik me voorstellen dat hij niet meer durfde te antwoorden.
Ben gewoon nieuwsgierig naar de persoon achter de 3 topics.

gr Ron

robbie409 Schreef:

leek me een trol… de drie topics lezende.

Dacht ik dus ook in het begin maar stel nou dat het inderdaad een ventje van 7 is…

Zonde om tijd in dit soort mafkezen te steken mensen.

Dat lijkt me ook. Volgens mij is het inderdaad een trol.

Paul G. Schreef:

Dat lijkt me ook. Volgens mij is het inderdaad een
trol.

Hm… weer wat geleerd, ik weet niet waar trol voor staat, maar ik kan me er iets bij voorstellen.

En idd, ik kreeg ook hetzelfde idee. 3 post op dezelfde dag met een beetje dezelfde insteek. Leek me ook niet heel serieus.

Maar goed, mocht het toch een horlogeliefhebber zijn, dan ben ik benieuwd om er meer van te horen.

wat is een trol

doekr Schreef:

wat is een trol

Volgens Wiki, denk ik de laatste:

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]

Drmark Schreef:

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv.
trolls)) in een internetomgeving is een persoon
die op forums, websites of chatkanalen berichten
plaatst met het doel voorspelbare reacties
(bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te
lokken.[1]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

Haha, deze definitie past meer bij wat ik in gedachte had. Was ook wel erg voorspelbaar. Ik hou van horloges… Ik verzamel horloges…
Die van Hema horloges vond ik wel origineel. Effe wat anders dan Breitling, Omega, Van der Gang, etc.

Ik dacht al aan zo’n trol…

Ben het wel met de starter van dit topic eens.
Het zou jammer zijn dat Ronald nu zo iets heeft van wat is dit in vredesnaam.
wij zijn niet vies van grapjes op dit forum maar soms slaan we wel ietsje door en duren ze te lang.
Ik weet niet of het haalbaar is maar misschien zou het leuk zijn dat je eerst verplicht moet voorstellen.
dan weten wij ook over hoe en wat en reageren we naar ik hoop soms ook iets volwassener tegen onze nieuwe klokjes verslaafden.

Het zou wel een primeur zijn voor dit forum als het een serieus lid is, jongste WIS ooit, ook internationaal denk ik zo.

Eerst TROL nu WIS what the heck, wat is een WIS nu weer?

Zie deze link voor meer info: :wink:

Definitions of a Watch Idiot Savant

hebben wij ook eens een echte primeur.

Dat is ook het doel achter deze topic.
Aangezien we niet weten wie achter de 3 topics zit, zou het zomaar een 7 jarige kunnen zijn die het erg spannend vind om op zo’n mooi forum wat te plaatsen.
Vergeet zich voor te stellen en krijgt zoveel reacties dat hij niet meer durft te reageren.
Ik zeg: zou kunnen, het kan ook gewoon een grap zijn .
In dat geval: laat maar,negeren.
We zijn hier niet om de eerste de beste weg te jagen, zelfs met Hema horloges.

gr Ron

Bedoel ik ook iedereen hoort hier welkom te zijn ongeacht het te besteden budget.