ik ben eigenlijk wel benieuwd wie achter de geplaatste posts zit.
Ben je een verzamelaar, net begonnen misschien en of de 2002 je geboorte datum is (zou kunnen natuurlijk) of iets anders.
Na je posting hebben we geen reactie meer gehad,na de reacties zou ik me dat best kunnen voorstellen.
Als je helemaal niet meer wilt reageren, ook prima.
De keus is aan jou, stel je even voor en meld je interesse.
We houden hier wel van een geintje maar kunnen ook serieus zijn .
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv.
trolls)) in een internetomgeving is een persoon
die op forums, websites of chatkanalen berichten
plaatst met het doel voorspelbare reacties
(bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te
lokken.[1]
Haha, deze definitie past meer bij wat ik in gedachte had. Was ook wel erg voorspelbaar. Ik hou van horloges… Ik verzamel horloges…
Die van Hema horloges vond ik wel origineel. Effe wat anders dan Breitling, Omega, Van der Gang, etc.
Ben het wel met de starter van dit topic eens.
Het zou jammer zijn dat Ronald nu zo iets heeft van wat is dit in vredesnaam.
wij zijn niet vies van grapjes op dit forum maar soms slaan we wel ietsje door en duren ze te lang.
Ik weet niet of het haalbaar is maar misschien zou het leuk zijn dat je eerst verplicht moet voorstellen.
dan weten wij ook over hoe en wat en reageren we naar ik hoop soms ook iets volwassener tegen onze nieuwe klokjes verslaafden.
Dat is ook het doel achter deze topic.
Aangezien we niet weten wie achter de 3 topics zit, zou het zomaar een 7 jarige kunnen zijn die het erg spannend vind om op zo’n mooi forum wat te plaatsen.
Vergeet zich voor te stellen en krijgt zoveel reacties dat hij niet meer durft te reageren.
Ik zeg: zou kunnen, het kan ook gewoon een grap zijn .
In dat geval: laat maar,negeren.
We zijn hier niet om de eerste de beste weg te jagen, zelfs met Hema horloges.