Berichten bewerken

Hallo allemaal,
Kunnen jullie mij helpen?
Hoe moet ik een bericht bewerken en waar kan ik de wikiposts vinden?

Ik hoor graag van jullie,

Gr MS01

1 like

Hoi met niveau 1 kun je de berichten niet meer veranderen

2 likes

Je kunt je berichten wel verwijderen en een nieuwe post maken. Dit doe je met het vuilnisbakicoontje.

Bedoelde je deze categorie met wiki posts?
Of bedoel je dan tutorials?

Bedankt!
@Justcasual dit bedoel ik

Daar vloekte ik in het begin ook vaak op :sweat_smile:
Kon ik m’n spelfouten niet verbeteren, haha.

Precies dat haha

Ik ken alleen catawiki? :thinking:

1 like

@junior is de laatste die de desbetreffende badge gekregen heeft, misschien kan hij/zij/hen/hun/enz. zeggen hoe hij/zij/hen/hun/enz. dat voor elkaar gekregen heeft.

1 like

Ik heb werkelijk geen idee! :joy:
Oh enne, ‘hij’. Vanmorgen nog wel.

Ik hou me niet zo bezig met badges, likes enzo. Ik zal ergens wel iets Wiki-achtigs gedaan hebben ofzo, maar niet bewust en kan het me ook niet herinneren. Ik heb eigenlijk niet zo’n zin om het allemaal uit te zoeken maar er is een handleiding: Klik … uit 2015, dus of die nog actueel is?!

Hou er wel rekening mee dat bij HF de dingen nét een beetje anders zijn ivm. gepersonaliseerde foruminstellingen. Zo zie ik bij ons Wiki alleen staan bij TL3. Dus @MS01 kan er sowieso (nog) niks mee. Dat gaat nog minimaal 289 dagen duren, net als overigens de mogelijkheid om berichten te bewerken … :wink:

PS Toch even snel gekeken: Wiki-posts zijn berichten die net als op Wikipedia door meerdere mensen kunnen worden aangepast. Dat is volgens mij het idee. Zou dus bijvoorbeeld nuttig zijn als je een topic maakt waarin informatie regelmatig veranderd, dan kun je dat met meerdere bijhouden.

spit-take-laughing

4 likes

Bedankt voor je antwoord, weet ik dat ik nog eventjes geduld moet hebben haha

1 like