Bering of Skagen

Vrijdag is mijn vriendin jarig en die wil graag een dressy watch in het goud. Op het internet heb ik 2 horloges gevonden. De skagen classic en de Bering classic het zijn op een paar kleine details na bijna dezelfde horloge’s alleen heeft de bering saffier glas dus dat is al een klein voordeel.

Maar het belangrijkste is of de band te verwisselen is. Want ze wil er de gouden mesband die erop zit af wisselen met een dunne leren bruine band. Volgens mij is die van de skagen niet te verwisselen omdat die vast zit met 2 schroeven. Ook lees ik hier veel klachten over. De band van het skagen horloge gaat blijkbaar snel kapot en kost €53 om te laten maken.

Ik weet dat vrouwen horloges niet populair zijn maar heeft iemand hier ervaring mee ? :slight_smile:

Alvast bedankt,

Een alternatief mag trouwens ook :slight_smile:

Ik ken ze beiden niet. Maar ik lees dat je het fijn vind dat de Bering saffier heeft en de Skagen minder makkelijk banden wisselt. Dan weet je het eigenlijk toch al wel of niet :slight_smile:

Ja mijn voorkeur is Bering ook al zit die ook gewoon met 2 schroeven vast. Misschien twijfel ik gewoon over het model en is een alternatief mooier.

Dit is het Horloge trouwens:

Voor 129£ een gouden horloge… Het goudlaagje zal echt niet lang houden bij die prijs.