Binnenkort ga ik een aantal dagen naar Berlijn. Zijn er nog horlogegerelateerde adressen die ik niet mag missen: juweliers, tweedehands horlogewinkeltjes, Russische (?) horloges (als ze die daar nog hebben sinds 1989), musea met horloges?
ik zou andere dingen gaan bekijken in berlijn
i.p.v. horloges
prachtige stad!
+1
Helemaal mer Rick eens.
Berlijn is zo mooi en er valt zoveel te zien, jammer van je paar dagen imho.
Kom je ergens toevallig langs, dan kun je altijd nog naar binnen, maar geniet van vooral deze historische stad!
Zwischen historischen, technischen Wunderwerken und faszinierenden Präzisionsgeräten entdecken Sie wunderschöne mechanische ASKANIA-Uhren, damals wie heute handgefertigt in Berlin-Friedenau. In unserer Berliner Uhrenmanufaktur und der Ausstellung “ASKANIA Welten” sind Besucher herzlich willkommen. Eintritt frei.
En inderdaad ik ga niet alleen horloges kijken :D. Ik ga sowieso met vrouw en kinderen, dus ik zal ook wel met hen rekening moeten houden. Ben benieuwd of ik ‘toevallig’ wat leuke tweedehandjes tegen het lijf loop.
Ben je al weg? Om de hoek bij de Nicolaikirche zit http://www.zib-uhrenatelier.de/mechanik.php. Vader maakt zelf, vertelde zoon toen ik er net een paar dagen geleden was. Zeker een bezoekje waar.