Bernd Wurslin (Watch-This, Dordrecht) overleden, inzamelingsactie voor zijn zoontje Wolf

Beste forumleden,

Afgelopen vrijdag bereikte ons het droevige nieuws dat Bernd Wurslin van Watch This in Dordrecht is overleden. Hij heeft 30 jaar lang deze winkel gehad, waar hij werkte als horlogemaker en nieuwe en vintage horloges in alle prijsklassen verkocht. Daarnaast was hij ook een vertrouwd gezicht op de Rikketik beurs en bij talloze andere evenementen aanwezig, en actief binnen de Horlogefreaks facebookgroep.

Bernd laat met zijn plotselinge overlijden zijn vrouw Antoinette en zijn zoontje Wolf achter.

Op de Horlogefreaks Facebook-groep is aanvankelijk het initiatief ontstaan om geld in te zamelen voor een bloemstuk voor de uitvaart, maar na overleg met Antoinette hebben we besloten geen bloemen te geven. Enerzijds omdat het erg warm wordt, anderzijds omdat Bernd niet zoveel met bloemen had. Hij had zelf liever iets voor zijn zoon gehad, omdat Wolf alles was voor hem.

Daarom hebben we besloten dat het een mooier gebaar is om geld in de zamelen voor op de spaarrekening van Wolf. Hierbij doen we dan een kaart met de namen van degenen die gedoneerd hebben, en een mooi stuk speelgoed.

Via onderstaand betaalverzoek kan je zelf een bedrag invullen en overmaken. Als je het leuk vind dat je naam op de kaart wordt gezet, stuur mij dan even een PB met je voornaam voor op de kaart. Als ik geen berichtje met naam ontvang dan beschouwen we je gift als anonieme bijdrage en wordt je naam niet vermeld op de kaart.

Iedere euro is welkom, en iedere bijdrage wordt gewaardeerd, groot of klein!

We hopen dat we met zijn allen een mooi bedrag kunnen ophalen voor Wolf, en zo onze betrokkenheid en medeleven kunnen betuigen als mede-horloge liefhebbers.

Met vriendelijke groet,
Koen

5 likes

Deze misschien even samenvoegen met onderstaande @jur?

Verder wens ik familie en vrienden veel sterkte.