Bernie72

Afgelopen week mijn GS verkocht aan @Bernie72.

Relatief nieuw forumlid maar zijn benadering en bod waren zeer realistisch en uiteindelijk tot een deal gekomen.

Helaas door alle drukte en afstand niet persoonlijk kunnen afspreken en dus heeft hij het geld overmaakt en is het horloge opgestuurd.

Nog een terugkoppeling gekregen bij ontvangst dus kan niet anders zeggen dan een erg leuke vlotte deal :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Gisteren een Datejust verkocht aan @Bernie72. Communicatie vooraf was prettig en zodoende bij mij thuis afgesproken.
@Bernie72 is een echte horlogeliefhebber en de Datejust is in goede handen bij hem. :+1:

3 likes

Bandje aan @Bernie72 verkocht en kan niet anders zeggen dan aangename communicatie en vlot afgehandeld. Bedankt voor de deal Bernard en wat mij betreft anytime again! :+1:

1 like

Oud horloge GEKREGEN van @Bernie72… en nog gratis verzonden naar België…

Wie zegt dat Nederlanders zuinig zijn??? :sunglasses:

Goede en vriendelijke communicatie, een man van zijn woord, zelfs al verdient hij er niets aan.

1 like

Horloge verkocht aan @Bernie72. Prima communicatie over en weer en erg vriendelijk. Tot de volgende keer maar weer!

1 like

Band verkocht aan @Bernie72 prima geregeld :+1:

1 like

Band gekocht van @Bernie72. Vriendelijk en vlot gecommuniceerd, hield mij op de hoogte van het versturen en snel aangekomen!

Aanrader!

1 like

Ook ik heb bandjes gekocht van @Bernie72. Snelle deal en alles zoals het hoort :+1:

1 like

Vandaag een deal gesloten met @Bernie72, een liefhebber met veel kennis van zaken. .

Was mij op het forum al opgevallen dat we een overeenkomstige smaak hadden qua horloge’s. Uiteindelijk twee uur op het terras gezeten en over de hobby en andere minder belangrijke zaken geouwehoerd. Ook zonder zakelijk aspect voor herhaling vatbaar.

Oh, en de deal was snel gesloten en de betaling direct voldaan. Ook top.

:star::star::star::star::star:

1 like

Horloge verkocht aan @Bernie72. Snelle en vlotte deal gemaakt. :+1:t4:

1 like

Een mooi horloge gekocht van Bernie. De deal verliep soepel, hij dacht mee en verzond snel. Super!

1 like

Prima deal gemaakt met Bernie. Goede communicatie en vlotte verzending. En tot mijn verassing een paar extra straps bijgeleverd. Prima ervaring :+1:

1 like

Fijne aankoop bij @Bernie72. Als toegift een mooie lederen band gekregen. Snelle verzending

1 like

Prima deal gemaakt met @Bernie72
Komt zijn afspraken na en schakelt snel.
Kan hem van harte aanbevelen. :+1:

1 like

Horlogebandje deal gemaakt met @Bernie72
Komt afspraken goed na en levert vlot. Van harte aanbevolen.

1 like

Een mooie Sinn van @Bernie72 overgenomen. Snel een goede deal gemaakt en het pakketje snel ontvangen. Zeker een aanrader :+1:t3:

1 like

@Bernie72 mooie IWC Spitfire over genomen en nog gezellig over de gezamenlijke interesse in horloges gesproken. Leuke deal! Wellicht tot een volgende!

1 like

Voor de tweede maal fijn zaken gedaan met @Bernie72. Dit keer een heerlijke Squale overgenomen. Communicatie en afhandeling top. :+1:

1 like

Vandaag een erg mooie Nomos ontvangen van @Bernie72. Volledig conform de beschrijving.
Snelle en correcte afhandeling. En bomb proof verpakt. Kortom: Bernard is een aanrader! :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Bernie72 fijne communicatie per PB, snelle verzending met per-fecte verpakking!
Aanrader!

1 like