Bert1

Bedankt mannen :~, het genoegen was geheel wederzijds!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vandaag, na afgesproken te hebben, een horloge overgenomen van Bert.

Exact als beschreven, niets op aan te merken.

Vlote communicatie en leuk contact gehad met Bert. Aanrader!

Bert net gesproken en gezien.
We hebben een leuke ruil (flipper de flipper) gedaan.
Aardige kerel die Bert, en een aanrader.

Bert nogmaals bedankt en veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Ik ben nu van mijn aanwinst aan het genieten :wink:

Groet en vast en zeker tot een volgende keer.
Martin

Ik heb een pracht van een aanwinst van Bert overgenomen, email contact is snel en gezellig, de koffie was ook nog eens lekker, alleen praat ie wel erg veel hoor, ben ik als rustige jongen niet gewend, dus zeker een aanrader!!

Vlotte deal met Bert1 gemaakt. Horloge goed verpakt, in een Jagermeister doos, dat geeft natuurlijk wel te denken :)-D:)-D

Leuk contact via PB, aanrader dus!

hans

hcptdg Schreef:

Jagermeister

:smiley:

Ook ik sluit me hierbij aan na een soepele en probleemloze transactie, een aanrader!

Eric

Erg leuke jongeman, die zeker een passie heeft voor horloge. Helaas had hij weinig tijd, maar dat maken we vast nog een keer goed.

Enfin, prima koper!!

Leuke klok van Bert overgenomen, aan te raden, vlotte communicatie en heldere afspraken.

Anytime (tu)

Bert reageerde op mijn wtb en ik heb niet een, maar twee horloges van hem overgenomen. Heel prettige, vlotte deal, dus graag nog eens! (tu)

Horloge overgenomen van Bert, inclusief verzending
Ik wist niet dat het zo snel kon…:slight_smile:

Bedankt, ben er blij mee.

Met vriendelijke groet, Eric Damstra

Service aan huis…
Bedankt Bert :~

Mooi klokje overgenomen van Bert. Alles was zoals verwachting :wink:

Bedankt voor de (tu) service

Leuke deal met Bert gehad. Verliep zeer snel. Zowel het contact als de verzending!
Helemaal top!

Leuke ruil gedaan bij Bert thuis, helemaal top, zeker voor herhaling vatbaar (tu) (tu)

Ik heb vandaag een P1lot One mogen overnemen van Bert. Prima vent, gezellig bij hem thuis geweest.

Bleek dat hij ook nog een Omega rubberen band in bezit had die ik zocht. Wat een toeval. Dus ook maar overgenomen :grinning:

Ook hier een positieve ervaring. Prima koper! Thx Bert.

gr, HJR

Prima ruildeal gedaan met Bert (@Bert1). Leuk koffie gedronken, horloge helemaal zoals beschreven, aardige kerel. Aanrader dus.

1 like

Horloge overgenomen van @Bert1
Met een bakje koffie rustig het horloge bij Bert thuis kunnen bekijken.
Fijne vent, eerlijke prijs, prima deal :+1:

1 like