Bert1

Afgelopen weekend een leuke Mc-deal gemaakt met @Bert1 vooraf duidelijk gecommuniceerd en de deal onder het genot van een warm bakkie koffie gesloten. Aardige kerel, graag nog een keer :sunglasses:

1 like

Leuke, correcte deal met @Bert1 - een echte horloge-liefhebber !!

Dankjewel en groet

1 like

Vandaag een mooie deal gedaan met @Bert1.
Onder het genot van een bakkie en horloge praat de deal gesloten.

Aanrader :+1:

1 like

Prima kerel, prima ontvangst, prima deal.

Vandaag van Bert aka @Bert1 een mooie Rolex overgenomen, bij hem thuis afgesproken na wat contact via het forum. Even gezellig gekletst over onze beide interesses horloges :wink: en blij met mijn nieuwe aanwinst huiswaarts gekeerd. Horloge zoals verwacht evenals de verkoper :relaxed: Bert is een gewaardeerd lid en betrouwbaar om zaken mee te doen, een aanrader dus :+1:t3:

1 like

Vandaag een heel leuke ruil actie gedaan met @Bert1.
Het was erg gezellig en afspraken zijn 100% nagekomen.
Een heel fijne ervaring, graag tot een volgende gelegenheid.
Groeten, Oscar.

1 like

Vandaag met genoegen een Speedmaster overgenomen van Bert. De beloofde koffie stelde net als het horloge niet teleur en ik raad een ieder aan met Bert in zee te gaan. Tot een volgende keer :+1:

1 like

Wat een geweldige vent die @Bert1 raised_hands: Je hebt me weer een stap dichterbij het einddoel gebracht. Bedankt voor de service aan huis. Vijf sterren voor deze Triple A verkoper :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

1 like

Vandaag wederom met @Bert1 aka Bert :wink: een deal gemaakt, snel geschakeld en goede afspraken kunnen maken :+1:t2: Gezellig nog wat gepraat uiteraard over onze wederzijdse hobby. Zeker een aanrader betrouwbaar en realistisch, tot ziens Bert :blush:

:eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star:

1 like

Vandaag wederom (onverwacht) een mooi horloge overgenomen van @Bert1 aka Bert, zoals voorheen erg tevreden en goed zaken mee te doen :+1:t2: wellicht tot de volgende keer :wink:

1 like