@ChowMonkey nog niet gesetteld in Paramaribo, en heeft mij gevraagd om tot hij zo ver is, de topics even aan te maken.
Hier bespreken we wedstrijd van deze week. Probeer het een beetje ontopic te houden anders zit er vlot een slot op. Inzenden dus niet hier maar in het inzendingen topic: Inzendingen thema ‘pocket shot’
@anon50762135EV : is het een ideetje om wanneer je een foto bespreekt ff het linkje erbij te zetten?.. zeker als er veel inzendingen zijn zit je je rot te surfen op en neer op en neer … ?
Bijna gesetteld en dan doe ik weer mee. Inmiddels ingeschreven in Suriname en een auto geregeld. Zodra de tijdelijke woning een beetje op orde is kom ik weer dagelijks jullie vervelen.
Ik was te laat om te liken vandaag, gebeurt me vaak. Ik geef gewoon even mijn persoonlijke 3 poedelprijzen af (daarbij een aantal anderen te kort doende):
@koetsjh
Het harde contrast en de oververzadigde kleuren pakken interessant uit, beetje cartoonesk grafisch. Leuk. @horlogeheer
Beetje mijn poging van de eerste sessie nadoen met je johannes vermeerpoging, braveau (je had er één van de twee moeten posten eigenlijk). Mooi. @Sprinter
Interessante plaat, de structuur van het hemdsmouw is mooi naast het horloge. Ik had alleen een iets andere uitsnede gemaakt, iets minder voet. Nu is 45% van de foto onscherp, net te veel. Snijd een deel van de onderste helft weg (de voet is niet zo belangrijk) en bij iets uitvergroten valt de reflectie van de hemdsmouw in de kast ook meer op.
Dank Hiëronymus. Ik ging me al zorgen maken. Maar toch eindelijk iemand die het “fotografisch aspect met als onderwerp horloges” beoordeeld ipv welk merk horloge op de foto staat.
Denk dat weinig mensen is opgevallen dat mijn pocketshot ook nog hetzelfde shot op de achtergrond (monitor) heeft staan. Vandaar ook de bewuste “stijl” van de foto.