Whisky is geen whiskey
Net zo goed als bourbon geen whiskey is.
Als je zo’n metalen schuifmaat op je horloge zet (Why? Maten zijn bekend…), dan mag je voor nop mijn werkster overnemen. Zal jou weinig doen als ze je klok in een bak met sleutels en schroeven gooit…
Hahaha, is idd kunstoffen hommage😊
Hahaha what have I unleashed…
Is overigens op WUS ook al zo
kunst stoffen, aan elkaar geschreven kunststoffen…vriendelijk bedoelde reactie.
Grt. Marco
Alles klopt! Behalve die whisky…lijkt me.
Volgens mij is dat nog voorbehouden aan Seiko en Rolex, nor sure…
Senseo koffie een Hommage aan koffie noemen is natuurlijk een dodelijke belediging voor een fatsoenlijke bak. Want een hommage, in de klassieke betekenis van het woord, zou de maker van het origineel tot eer moeten strekken, terwijl een slechte knock-off dat niet doet.
http://www.encyclo.nl/begrip/hommage
Eerbetoon, dat kun je van die Ginault wellicht nog wel zeggen ook.
Het leven zit vol meuk.
PS: Gelukkig drink ik m’n Whisky zonder E, want bij voorkeur gewoon niet Iers.
Klaarblijkelijk overstijgt de kwaliteit van de signatuur de smaak van de inhoud van de fles.
Jameson is prachtig spul om bijvoorbeeld bij stoofvlees te kieperen. In kleine hoeveelheden.
Jameson slechts als hommage te betitelen doet mijns inziens geen recht aan dit (blend) destillaat. Neemt niet weg dat er overigens uitstekend mee is te kokkerellen. Als (whisk(e)y) liefhebber kan ik deze blend prima waarderen. Goedgelijk een Siglo ten overstaan van een Van Maurik Noblesse om maar eens een dwarsstraat in te slaan.
Dan heb je volgens mij nog nooit een goeie Ierse whiskey geprobeerd zoals een oude Connemara ,want dan piep je wel anders.
Trouwens,Schotse whisky wordt zwaar overtrokken qua kwaliteit en zeker de whisky’s die met Glen of Clan beginnen.
No!
Not again
Nope.