Best mooi, voor een Bell&Ross

Nieuw model van B&R, nog steeds te groot met z’n 42mm, maar wijzerplaat en gematteerde kast zien er goed uit. Zou zoiets best overwegen in een 37 a 38mm kast(je)
Wat vinden jullie?

1 like

Lastig, ik denk dat de band een dealbreaker is

DIT is ook een mooie b&r:

6 likes

De prijs van een B&R is vooral een enorme dealbreaker.

7 likes

Pracht exemplaar!!!
En ik vindt deze niet te groot.
Mag gezien worden…toch?

Dat is inderdaad een andere favoriet, ook net wat te groot, en erg lange lugs ook.

Ze dragen nog groot ook, een relatie van me heeft er eentje, wel een gaaf design, ik ben ook benieuwd hoe zoiets in 40mm of wellicht nog 1 of 2mm kleiner zou tonen.
Ze schrijven volgens mij wel flink af @tomhster

Deze vind ik ook mooi is overigens 39 mm

3 likes

Eens. Er zitten best mooie horloges tussen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik er ooit zulke bedragen aan zou uitgeven.

1 like

Vierkant draagt groter dan formaat doet vermoeden, hoop dat ze hun formaten in de toekomst aanpassen aan de kleinere trend die nu weer gaat terug komen (gelukkig).

Deze vind ik een prachtige uitvoering:

1 like

Geinige klokjes wel maar het Logo vind ik niet super mooi alleen, dat zou me toch gaan storen.

Op zich een rustige dial maar de kast is dan erg groot in verhouding. En dan BR op de band, kon dat niet nog wat groter?

Ik heb het vierkanten model altijd onderscheidend gevonden. Ik hou er wel van. Maar die prijs… Maar als je niet zo nauw kijkt kan je voor een ongegeneerde hommage gaan, met een ronde kast.