Best of three worlds

Horloges, Lego en Star Wars!
En dat voor een tientje :sunglasses:

17 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

gallery-1450443996-mine

3 likes

Ik kom even zuurpruimen. Wanneer een lid blij is met een goedkoop horloge dat hij via Aliexpress heeft gekocht, is de wereld te klein vanwege alle zielige kinderhandjes die dat prul in elkaar zouden hebben gezet, maar zodra er ‘LEGO’ op staat is het hip? :wink:

5 likes

Zuurpruim. :kissing_smiling_eyes:
(ik moet een beetje op mijn woorden letten want je komt uit Nijmegen net als ik! :crazy_face:)

2 likes

Dit.

1 like

Deens design. Hartstikke hip. :grin:

1 like

Zeg Han; ga die zwaar overrated Rolex van je eens poetsen ofzo? :sunglasses:

2 likes

Heb ik allang gedaan Jeroen, hij glimt weer als een malle.

Nu is het tijd om om de mensen te lachen die een horloge van 3K kopen en alsnog gaan miepen over een vouwsluiting van een paar honderd piek. It’s the name of the game baby :sunglasses:

Funfact, wist je dat Lego de grootste bandenfabrikant ter wereld is? Ze maken zo’n 380.000.000 bandjes per jaar :oncoming_automobile: The more you know…

3 likes
2 likes

afef2b40ef2b78d9abcd4fc7e08323275145a015_1_334x500

1 like

Zie code of conduct LEGO

Dat lijkt me evident. Immers hebben ZARA, Levi’s, H&M, etc. etc. ook netjes ingedekt. Dat is namelijk de enige juiste keuze.

Het probleem ligt bij de ogenschijnlijk legitieme fabrieken die worden ingehuurd door b.v. H&M. Deze worden netjes gecontroleerd en spelen volgens het boekje. Maar de bedrijven die worden ingehuurd door het gecontroleerde bedrijf misschien niet. En dat soort constructies zijn niet altijd zichtbaar.

Ik miep over elke cent teveel!
En in dit geval heul wat centen! :yum:

Maar hij komt hoor; mijn Premium Vouwsluiting, aka de Jezus onder de vouwsluitingen! :grimacing:

1 like

Dit is vaak wel de constructie ja, helaas.
Zelfs zeer bekende producenten doen hier aan mee.
Ik noem geen namen anders zwaait er wat :grin: