Best smartphone companion watch ever

Je kent ze wel, de smartwatches als companion voor je Smartphone. Of de hybrid smartwatches, met normale wijzers en een normaal batterijtje.
Met allerhande sensoren om je hartslag, verbrande calorieën en allerlei onzinnige berichtjes van de Smartphone te tonen, die ook gewoon op je telefoon staan.

Nee, dit is DE beste companion watch voor je smartphone

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Klein jaartje geleden gekocht en over een paar weken mag ie eindelijk eens een keer z’n nut gaan bewijzen…

Altijd weer dezelfde nachtbrakers hè…
Zie graag een linkje met de specs, maar denk dat ik dit soort toch aan me voorbij laat gaan. Of is dit serieus the best ever?

1 like

Geen idee wat het nut is, maar hier een link:

Handig, die reverse image search :wink:

3 likes

Een power bank in een horloge. Moet niet gekker worden…

ja zeg, straks nog een horloge in een power-bank… :upside_down:

Haha, idd. Een powerbank voor je Smartphone. En met een binair horloge en zonnecellen om op te laden.

Allemaal nonsens wat mij betreft. Ik ga er niet aan beginnen.
De techniek slaat door helaas en zie geen enkele toegevoegde waarde in een smartwatch. Al die smartmeuk wordt een beetje eng zo ondertussen maar het wordt massaal omarmd en gekocht…

Dit is ook geen smartwatch, maar een powerbank. Binnenkort een poosje tussenuit zonder backpack mee. Dus alles maar wat compacter, waaronder dus deze mini power bank.
Geen hoge verwachtigen van, want bij een Smartphone komt er slecht circa 20% bij. Maar kan verschil betekenen tussen wel of niet bereikbaar zijn.

Ah zo, ik heb het ook niet gelezen verder het artikel omdat het mij nogal tegen staat die technieken. Maar ik begreep dus niet dat het om een powerbank ging. Kan ook niet veel zijn in zo een formaat maar kan zoals gezegd net voldoende zijn.