Best vreemd maar wel lekker!

… en dan regent en waait het heel hard. Heel Nederland op zijn kop, behalve de leden van HF natuurlijk :wink:

Wat is het vreemdste of raarste horloge dat je eigenlijk hebt gehad? Hoeft niet een miskoop te zijn, maar dat mag natuurlijk ook.

Voor mij was het deze Limited Hamilton X-1 Odyssey, maar wat zat deze lekker om de pols zeg! Best strak eigenlijk :blush:

5 likes

Spacey!

1 like

:joy:

Ik vind die x-01 super gaaf.
In het verleden bijna gekocht.
Nog altijd spijt dat ik het niet gedaan heb

1 like

+1

groetjes Lenno

1 like

1 like

Ja, die herinner ik me nog wel, man. Cool ding!
Ik heb niet zó’n apart horloge. Zo vreemd als ik in sommige dingen ben :stuck_out_tongue_winking_eye:, zo ‘doorsnee’ is mijn bescheiden horlogecollectie. :smile: Deze (zie hieronder) is eigenlijk de meest ‘afwijkende’ in de horlogekist, op dit moment. Een jaar of tien geleden gekocht, op zoek naar een leuk vierkant horloge. Denk anderhalf jaar geleden een keer nieuw bandje gegeven en beetje laten poetsen (dat hoogglans metaal krast like a bitch!). Draag 'm heel weinig. Misschien dat ik 'm maandag 'ns omdoe, op quartzdag.

1 like

Mijn raarste horloge was deze. Gelukkig houden andere mensen wel van dat soort kermishorloges.

2 likes

Ik had ooit een IWC Ingenieur maar snel weer weg gedaan. Ik werd regelmatig 's nachts vaak gillend wakker omdat ik dan droomde dat het eigenlijk gewoon een Japanner was…

4 likes

O en deze had ik ooit. Op zich een leuk klokje, totdat Helson een homage op de markt bracht en Jan en alleman er mee liep te pimpen…

6 likes

Mijn meest aparte horloge is een Feldo.

4 likes

Deze Heavy Metal is mijn Rivella klok.

[EDIT] bedenk me ineens dat ik nog een 33mm lange (!) splitpen voor dit horloge nodig heb. Iemand enig idee of/waar je zulke achterlijk lange pennen kunt kopen?

4 likes

Oh van Diesel heb ik er nog meer hahaha

1 like

Mijn Abacus … zit heerlijk en erg gaaf om met dat balletje te spelen :smile:

2 likes

Hamilton MiB2
[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/3663A33A-A55F-45A1-BBD3-FBA116C561F5_zps3ngfdkit.jpg.html][/URL]

2 likes

4 likes

Volgens mij hadden we een paar jaar geleden 'ns een ‘show your Diesel’-topic, waarin idd ook een paar geweldige exemplaren van jou langskwamen! :smile:

1 like

Klopt … werd niet echt hartelijk ontvangen :joy:

1 like

Mijn lila Ancre PUW automatic. :stuck_out_tongue:
Heb ik nog steeds gelukkig.

Grt.

3 likes

Ach, paarlen voor de zwijnen, zeg ik!

De echte fijnproever weet ze te waarderen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like