Eerder heb ik op dit forum een vraag gesteld, waar kan ik de sarb bestellen. Het is inmiddels gelukt, en sterker nog hij is al in huis. Het horloge is nieuw (garantie kaart ontbreekt maar wordt als het goed is opgestuurd). Nou loop ik tegen een probleem aan…
Het horloge werkt namelijk… Niet? Wel?.. Niet?..
Ik ‘wind’ het horloge als gebruikelijk, heb een andere presage, deze werkt na een draai of tien. Mijn nieuwe sarb dus niet… En ook niet na twintig, of dertig. Soms loopt hij terwijl ik draai even mee maar stopt hierna direct. Ik leg het horloge enorm teleurgesteld weg en mail de verkoper. Als antwoord krijg ik ‘the watch needs to be charged correctly’…
Correctly?? Huh. Ben ik gek? Weet ik iets niet over de sarb033? Of heb ik een defect horloge ontvangen. Mocht hij defect zijn wat raden jullie als volgende stap? Terugsturen? Wachten op het kaartje en dan langs een seiko dealer?