Bestaan er mooie horloges uit 92?

Ik zou graag uit mijn geboortejaar een mooi horloge aanschaffen. Helaas ben ik geboren in de jaren ‘90. Het decennium staat qua mode niet te boek als erg inspirerend en op het gebied van horloges is het helaas niet veel beter. Als je “watch 1992” op eBay zoekt wil je daarna gelijk je ogen wassen met groene zeep. Dus ik vraag u: zijn er mooie horloges uit mijn geboortejaar te vinden? Budget? Weet ik nog niet. Misschien is er iets dat ik snel kan kopen en anders heb ik iets om voor te sparen.

4 likes

Ik roep 'm maar meteen: een Speedy uit 1992 is nooit verkeerd

14 likes

Ja gedaan, maar dat is ook niet best hoor.

2 likes

Cant go wrong there. Sowieso een doel om ooit een speedy om de pols te hebben. Dus zeker geen verkeerd idee.

Dit wordt m :rofl:

8 likes

Omg. En die prijs???!! :thinking:

Kom deze dus heel vaak tegen. Is er iemand die dit mooi vindt? Ik snap deze gewoon echt niet.

1 like

1992 en heel chique!

3 likes

Zeer classy, maar iets boven mijn budget voorlopig :wink:

Dit type had ik in de 90er jaren, gekocht in '92.
Seiko had veel meer in die serie, Age of discovery.

4 likes

Misschien gaan we horloges uit de jaren '90 ooit weer mooi vinden maar ik krijg beelden van goud/titanium brede bezels met veel franje :grimacing:

1 like

Ik droeg in de jaren 90 mijn Seiko kinetic meestal, volgens mij waren die er vanaf begin jaren 90?
Maarja, zijn ze nog te vinden. . :thinking:

1992 :white_check_mark:
Betaalbaarder dan PP✅
Chique :white_check_mark:

5 likes

Simpel: Rolex Yachtmaster 16628

Plaatje erbij…

8 likes

Ja ik eindig elke keer bij een speedy. Misschien moet ik mij er maar aan over geven. :upside_down_face:

In het budget segment de 1e Gshock frogman. Smaken verschillen, maar ik zou 'm laten liggen

1 like

:dizzy_face:

Volgens mij komen de sportura series ook uit de '90, als je ervan houd zijn ze best leuk en anders.
m

3 likes

Die zijn nieuwer dan 92.

Ik vind de 90s ook het minste tijdperk qua horloges. Het mooiste zijn eigenlijk de modellen die al voor de 90s bestonden :upside_down_face:

2 likes