Je hebt helemaal gelijk, maar dat is het nu juist… Ben een echte flipperaar haha dus dat moet ik gewoon omarmen en niet proberen om een vaste set te hebben.
Niet overdrijven qua kwantiteit en lekker veel rouleren
Hoppa, hebben jullie gelijk m’n plan '23 ook in beeld
Naast wat “knutsel” horloges (mods/builds) waar ik ook veel plezier aan beleef vind ik de Tissot PRX in 35mm toch wel de knaller van het afgelopen jaar.
Elegant, sportief en klassiek tegelijk. Echt een heerlijk grijp en loop weg horloge dat ongelooflijk veel draagtijd krijgt.
Inderdaad, wees er maar zuinig op. Ik ging bijna elk jaar bij haar langs om te lunchen, bij te praten en wat banden mee te nemen. Super gastvrij altijd.
Bij mij kwam DE aankoop van 2022 (op horloge gebied) al in Januari. De verkoper legde deze GMT geheel onverwacht voor m’n neus, terwijl ik daar voor iets anders aan het kijken was., en er ook niet om gevraagd had.
Deze twee het meest gedragen. De dial en afwerking van de White Birch is buitenaards, de kleur en Jubilee van de Datejust is fantastisch, maar ik denk toch dat ik de Reverso het meest speciaal vind. Die kan echt altijd en overal. Twee horloges in een, ik denk niet dat ik die snel weg zal doen.