Dit is de SPB143.
Haha. Knap he?
Heeft te maken met vakanties, vrouwtje naar Zuid Afrika met een vriendin, zomer vakantie met gezin en muzikale trip gemaakt met drie vrienden in Amerika. Alles bij elkaar had ik een leuk horloge kunnen kopen. Maar weegt niet op tegen deze vakanties.
Helaas zijn er geen medicijnen tegen horloge koopziekte.
Zeker, nog steeds blij mee. Echt een leuk klokkie.
De Nomos is dan ook wel heel erg mooi en speels!
Ik heb dit jaar meerdere horloges gekocht en uiteindelijk zijn er maar twee gebleven. Voor mij is het de Tudor Black Bay Pro wat het horloge is van 2022. Sinds de release van de blauwe variant zat ik er al op te azen. Dit jaar is die eindelijk gekomen.
Aaah. Ik snap het. Jij hebt gewoon geen tijd gehad om op de koop knop te klikken.
O zeker wel. Alleen de bank(lees vrouw) accepteert dit niet. In ieder geval niet in 2022. Zal 2023 niet veel anders worden vrees ik met aanschaf zonnepanelen en warmtepomp.
Mijn beste,
Mijn enigste aankoop van dit jaar is tevens mijn beste aankoop van het jaar.
De Tudor 1926 serie, 39mm.
Orologio Signaturis Temporis
Aankoop van dit jaar die de meeste draagtijd krijgt is deze grab-and-go horloge van CASIO
Solar + radio controlled, dus hoef hem enkel om de pols te doen
Lastige vraag, daar ik er wel een paar heb gekocht in 2022 . Maar goed zal er 1 uitpikken als beste aankoop: De Rolex seadweller dan maar, maar zoals gezegd blijft een moeilijke keus.