Beste aankoop 2022

Nice! Enige aanbevelingen waar je zo’n squale op de kop tikt? Zou ook tof zijn als ik ‘m fysiek zou kunnen checken in een winkel

1 like

:pray:t2:

Van deze vind ik ook dat verstelsysteem voor je band briljant!

1 like

Denk de 183…

23 likes

Ja, weet niet in welke regio je woont, maar ik ben erg te spreken over Q-watches.
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl
Is een officiële Squale-dealer (één van slechts 3 in NL), waar je gewoon fysiek verschillende modellen kunt bekijken en passen. Bedrijf is van 2 HF-leden: @MotoSkooly en @royke74. Ik zou zeggen: bekijk de website even en stuur ze een berichtje voor een passessie en een goede deal!

4 likes

Lang naar gezocht…… lang op gewacht…… hij is het zo waard

22 likes

De enige aanwinst dit jaar, de Tudor BB36 :call_me_hand:t3:

20 likes

Hmmm dit is een moeilijke… maar ik ga toch voor mijn Santos dan! Ik heb hem gekocht als guilty pleasure, maar tegelijk is het een heel capabel en vooral comfortabel horloge :slight_smile:

22 likes

Ah top man, thanks voor het doorsturen. Ik ga even een kijkje nemen!

1 like

Beste aankoop van 2022 is mij zonder enige twijfel mijn BB chrono. My favourite

22 likes

Staat momenteel op 1 op mijn wensenlijst, maar dan met een blauwe plaat. Mooi.

Gewoon een erg mooi horloge die zo mooi op de pols ligt. :ok_hand:

2 likes

Twijfel erg omdat er meerdere ‘kandidaten’ binnen de collectie zijn gekomen, maar degene die mij het meest positief heeft verrast is de IWC :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Deze! Veel waar voor je geld wat mij betreft.

Ik vind de afwerking mooi, de kleur van de sunburst, de witte secondewijzer, de zilveren rand binnen de minutenring, het op de kast liggende glas én de vorm van de lugs. En oh ja, het is ook nog eens een chronometer uitvoering.:grin:

Maar, het jaar is inderdaad nog niet om…

(Ik moet betere foto’s maken)

17 likes

Jouw Club keuze snap ik ook wel!

Ik heb sinds kort de blauwe versie en het is een geduchte concurrent van mijn Santos. Zo’n club draagt onbezorgd, maar toch heb je wel wat horlogerie rond je pols :blush:

20 likes

Zo snel op uitgekeken?

1 like

Is een welbekend probleem van me haha!

1 like

Deze :100:% Nu al 5 weken non stop om de pols op 1 dag na ivm een nieuwe aanwinst
Wat draagt dit horloge lekker :relaxed: en een voor mij een heerlijke tool-watch uitstraling.

25 likes

Dit zijn endgame aankopen geweest in termen van het lekkerste duikertje wat ik ooit heb gehad, de mooiste en meest exotische wijzerplaat, het mooiste en meest veelzijdige stalen sporthorloge en tot slot het beste veldhorloge.

Dwing me niet te kiezen. Ik denk dat het m’n four piece zou zijn als dat zo te pas kwam.

29 likes

Tja toch wel deze :blush:

1 like

Die Cartier op die band :ok_hand:t2:
Lekker zeg!

1 like