Beste allemaal

Hallo! Mijn naam is bruno. Ik ben net geregistreerd, ik woon in Vlissingen en lijkt me leuk om wat meer over horloges te leren! ben erg benieuwd naar dit forum.

Zo ook mijn vraag: Wat voor soort horloge is dit? :slight_smile:

En wat voor horloges dragen jullie ik ben erg benieuwd. ik wil graag een horloge aanschaffen (niet deze voor mezelf…) maar tips zijn welkom

1 like

Welkom Bruno! Ik ben zelf vrijwel alleen geïnteresseerd in duikhorloges. Hoop dat je een leuke tijd gaat beleven hier op het forum. Als je meer informatie zoekt over een merk kan je ook gebruik maken van de zoekoptie bovenaan de pagina.

Welkom en veel plezier op dit forum.
Het horloge? Zo te zien een quartz chronograaf van Baume Mercier. Meer zinnigs kan ik er niet over vertellen.
Wat voor horloges wij allemaal hebbben? Blijf even rondhangen en je komt er vanzelf achter.
Tipje van de sluier wil ik wel oplichten.

Welkom :slight_smile: Zelf draag ik voornamelijk vintage klokjes, met name vintage Seiko’s. Iedereen vind wat anders mooi, dat is het leuke want je ziet heel veel verschillends langskomen.

Welkom Bruno. Veel kijken en lezen hier en je ontwikkeld waarschijnlijk een voorkeur voor een bepaald type horloge.

Welkom :+1:
Mijn voorkeur ligt bij duik- en rally/race horloges.

Welkom Bruno. Als je echt een goeie slag wil slaan, dan hebben ze hier een erg scherpe aanbieding.( heb er gisteren zelf ook één besteld.) en het is blackfriday tijd dus er zullen er wel meer volgen.
Ik draag voornamelijk duikers en denk dat een groot aantal leden er sowieso ook wel één heeft.

Welkom Bruno , veel lezen ook oudere topic´s

Welkom!
Veel plezier op het HF!

Tip: Blijf weg van sites als Watch2day.

Welkom Bruno! Kijk hier maar eens goed rond. Dat raak je gegarandeerd wel besmet met een of ander virus; de griepprik helpt ook al niet. En ga dan eens rustig kijken wat binnen je financiele mogelijkheden valt. Geduld, goed naspeuren, het helpt allemaal. En o ja! De onvermijdbare miskleun!

Welkom Bruno. Voor al je horlogekennis en eyecandy ben je hier op het juiste adres. Veel plezier!

Welkom Bruno.

En ben benieuwd wat je eind 2017 in je collectie hebt zitten.

veel lees en verzamel plezier !

grt. Gerard

( enne tips : leer de onderdelen / benamingen van horloges / aandrijving.
en leer zelf bandjes verwisselen en batterijtjes ETC. dat scheelt geld en je kunt met die eenvoudige skills van een triest horloge toch misschien weer wat leuks maken. andere tip probeer uit te vinden welke maat horloge je het beste staat,
je niet alleen maar van die grote horloges laten aansmeren, de huidige trend neigt meer naar kleiner dacht ik.

Baume & Mercier Transpacific chronograph