Beste alternatief gouden date just?

TISSOT BALLADE POWERMATIC 80 SILICIUM

Het is niet echt een kopie van de Datejust, maar er losjes op gebaseerd. Heeft dus nog een eigen smoel. Cosc gecertificeerd en een mooi formaat.
Een paar tientjes boven budget.

Deze staat niet in het blauwe gedeelte toch?

1 like

Niet meer nee. Niemand wilde mijn prijs betalen :blush:

1 like

Vandaar dat ie niet verkoopt! :crazy_face:

1 like

Heb mijn reactie even aangepast :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je had Orient zelf al genoemd, ik heb deze onlangs hier via het forum aangeschaft:

Ik zou doorsparen voor een Tudor Date Day. Wel niet helemaal goud maar alles wat wel goud is is ook 18k goud.
en anders een Bulova. blijf alsjeblieft weg van die overgewaardeerde Orients. Te veel geld voor wat je krijgt.

2 likes

Had jij niet eens zo’n orient verkocht? :grimacing: Ben het wel helemaal eens.

Klopt en voor heel weinig. Daarna gingen de prijzen ineens sky-high. En echt zoveel was ie niet waard.

1 like

Ik zou een Gouden Kalf…uhm… Hert kopen

Snap het ook niet zo, er zit best veel verschil tussen de orient en bulova en dan weer Bulova en Tudor.

De prijzen die nu worden gevraagd zou ik hem niet eens voor durven verkopen. Maar blijkbaar ziet de consument het niet want ze betalen er toch het bedrag voor.

1 like

Het blijkt inderdaad niet makkelijk om iets te vinden wat erop lijkt, met instap premium prijs…
Misschien zal ze haar idee toch moeten aanpassen.
Want de tudor is ook niet helemaal haar ding.

Bedankt voor alle hulp tot nu :slight_smile:
De zoektocht gaat door👍🏻

Heb deze gemist precies :sweat_smile:

Heb hem weer even actief gemaakt :stuck_out_tongue_winking_eye: @W2them

Een parnis van ome Ali? Zit wel zo’n herrieschopper 8 serie in van miyota. Maar voor de prijs hoef je het niet te laten. Als je quartz geen bezwaar vindt, kun je voor Holuns gaan.

1 like

Een BAUNAT helemaal massief goud

1 like

Zijn die nog te koop dan? Was toch een gelimiteerde oplage van Max 50?

:sunglasses:

Nb. Blijft natuurlijk een day date.

Geen idee. Maar denk jij dat ze zo snel verkochten dan? :grimacing:

Zoek er eens 1?