NA: Orient President Day Date *bling*

Ik wou al een tijdje eens een gouden (look) horloge proberen maar twijfelde steeds over welke dan, tot ik vorige week deze in het blauwe tegen kwam en ben ik hem direct gaan ophalen.

Met zijn gouden kast en bracelet, fluted bezel, zwarte dial, nieuwstaat, full set en een acceptabele prijs tikte ie alle boxjes aan, en dit terwijl ik nog nooit naar een dergelijke Orient had gekeken! Dank HF!

Het is een Orient President Day date uit 2019, er is mij verteld dat deze niet meer gemaakt worden en sowieso vrij zeldzaam zijn.

Ik las in andere topics discussies over dat dit meer als een Rolex imitatie dan een hommage wordt gezien en dat ie daardoor minder geliefd is dan bijvoorbeeld een Bulova. Altijd leuk om deze interessante discussies hier op het forum te lezen.

Anyway, genoeg gelul, hier wat plaatjes:

Het idee is om deze de komende weken regelmatig te dragen om te zien of ik kan wennen aan een gouden horloge om mijn pols. Geen betere tijd dan december voor zoveel bling natuurlijk. :evergreen_tree: :star2:

27 likes

Gewoon heel gaaf

1 like

Ja, heerlijke bling bling :star_struck:

1 like

Zekers … heel bling bling :+1:

1 like

Die valt wel op. Gaaf horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Get your bling on! Veel plezier ermee!

1 like

Immitatie is als er Rolex op staat. Beiden zijn dus een hommage. De Bulova is meer geliefd omdat deze een ETA uurwerk heeft en de afwerking toch wel van een hoger niiveau is.
Het verbaast me nog steeds dat de prijzen van deze modellen zo zijn geexplodeerd.

2 likes

Lekker man. Beetje shinen naast die kerstboom :boom::boom:

1 like

Ach, tuurlijk ga je die veel dragen. Ik draag de mijne dagelijks.

1 like

Met kerst mag het fout zijn!

1 like

Mooi lekker bling, ik vind hem erg nice! Veel plezier ermee :fire:

1 like