Beste duiker 'Bang for the Buck' ook kwalitatief top!

Een Mido duiker van rond de 1000 euro is ook niet verkeerd…

1 like

Zeker niet, maar kost wel een stuk meer

Ziet er inderdaad erg lekker uit, mooie kleuren combi ook!

1 like

Fijn dat je er blij mee bent! Veel draagplezier!

1 like

Prima horloges
Maar beste duiker ?

Wat mij betreft de Isotope Hydrium Pro Nordblad met ISO 6425.

4 likes

Mooie Glycine.
Geniet van deze spetterende verworvenheid!!!

1 like

Deze heb ik niet in mij referentiekader zitten, kan ik dus niet over oordelen.

Maar de Glycine tikt veel boxen af:

-Zwitsers merk → check
-Zwitsers movement → check
-saffier → check
-hoogwaardige afwerking → check
-zeer gunstig geprijst → check
-mooie doos met toebehoren → check

Er zijn con-collega merken die >€2000 vragen voor hun horloges met eenzelfde uurwerk en afwerkingsniveau

1 like

Nee. Even @Fate_Amenable_To_Change’s tips enigzins volgen en het horloge komt ongetwijfeld een stuk beter uit de verf. Goed licht is daarbij overigens het allerbelangrijkste. Daglicht dus! Of een daglichtlamp, dat mag ook :sunglasses: … nu oogt het een beetje als uit een gemiddelde foto uit een Martktplaatsadvertentie. Sorry voor mijn ietwat ‘strenge’ feedback, maar ook vanaf deze kant: Dit duikhorloge verdient betere foto’s! :wink:

Daarmee maak je ook prima foto’s hoor.
(Dag)licht is key … :beers:

Dat gezegd hebbende, van harte @genesis met je nieuwe aanwinst. Mooi horloge. :star_struck:

Veel draagplezier.

3 likes

Ik zou ook graag nog een directe foto van de wijzerplaat willen zien. Verder natuurlijk gewoon heel veel waarde voor je geld. Veel draagplezier🙏

1 like

Tja…je gaat in ieder geval in stijl naar het combat met een two-tone horloge, top!
Leuk horloge, maar voor mij is de enige Glycine die ik zou dragen een vintage Airman.

1 like

Glycine is voor mij een bijzonder merk, net zoals de Airman die jij benoemd, al vele Gycine’s gehad en laten gaan.

Maar er komt altijd wel weer 1 terug, doorgaans pre-owned redelijk betaalbaar en je schrijft er niet veel op af.

Het merk heeft echt een eigen ‘smoelwerk’ en de kwaliteit is dik in orde

2 likes

Glycine is inderdaad ‘much bang for the buck’. Ik ben blij dat ik ook een Combat Sub heb. Mijn Wolbrook skindiver vind ik nog iets meer bang for buck geven.

1 like

Citizen uurwerk, geef de voorkeur aan zwitsers

Op het eerste gezicht veel overeenkomsten ook qua uurwerk zijn ze beiden met een 2824-2 te verkrijgen, alleen er is een verschil in prijs, die staat globaal in verhouding tot elkaar 1 staat tot 5 a 6

1 like

Het zijn leuke horloges maar de naam doet mij altijd afknappen. Ja wellicht ben ik dan een snob ofzo🫤

Glycine, Formex, Circula etc etc… kom op dat kan toch veel beter. Klinkt allen als een schoonmaakmiddel ofzo :grimacing:

Squale, Yema en bv Sinn kan ik dan weer wel prima hebben.

1 like

Grappig ik vind Glycine juist een ‘vibe’ hebben qua naam, vind het een mooi kwalitatief merk met een ‘eigen smoel’ en netjes geprijst, heb er de nidige gehad en val altijd weer voor de verleiding om er 1 aan te schaffen :slightly_smiling_face:

1 like

Helemaal mee eens. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

2 likes