Beste GADA horloge?

En de andere alleskunner

9 likes

Bij mij is het vooral de lunette, kan ook komen door mijn lompheid natuurlijk :wink: hoe is de spiegeling na het verwijderen van de AR? Ik vind het juist mooi dat je vanuit bijna elke hoek mooi op de plaat kijkt. Maar krassen in de AR zijn wel storend.

1 like

Die spiegeling valt erg goed mee. Heb nooit problemen om het uur af te lezen :slight_smile:

1 like

Voor mij is dat deze.

5 likes

Speedmaster GADA?

Tamme Tonnie zegt:
Ik draag mijn speedmaster dag en nacht, pak of pyama, glĂŒwein en grasmaaien en doe hem alleen af met douchen. GADA!!

Nette Niels zegt:
Ab.so.luut. geen. dresswatch. Dus geen GADA.

Ruige Ronnie zegt:
Kannikniemeezwemme dus wat nou GADA.

Heel veelzijdig horloge maar Niels en Ronnie hebben een punt. :nerd_face:

2 likes

Voor mij dan toch ook wel zeker deze:

Echter wil ik helemaal niet denken aan een “GADA”, veel te leuk om lekker te hobbyen en meerdere horloges te hebben.

7 likes

Roamer RD100 :wink:

4 likes

Mooie klokjes en kwa kast vorm zeker mijn smaak.

Maar hebben geen 2836 Day date.

Top, kan niets anders zeggen👍

1 like

Tot nog toe doet ie het prima. Gisteren een verjaardag, vanochtend horlogeknutselen en vanmiddag zelfs een wandeling, hij doet het allemaal. :joy:

1 like

Mijn vandaag gekochte hagelnieuwe GADA. Er gaat nu eea verdwijnen uit mijn bescheiden collectie !

Omega Master AT 41,5mm

Een blauwe Omega Aqua Terra ( Master Co-Axial 8500 ( Dus COSC & META tested )) in 41,5mm

Dit ; https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-aqua-terra-150m-omega-master-co-axial-41-5-mm-23110422103003/

10 likes

Wow! Gefeliciteerd! Dit is een grail van mij. Waar heb je deze gekocht?

1 like

Istanbul Airport ( Sabinye ) :wink:

‘GADA’ is mijn favoriete horlogecategorie. Ik heb er dan ook al vele gehad. Onder andere:
Rolex Datejust
Tag Heuer Aquaracer
Omega Aqua Terra (2 maal)
Rolex Oyster Perpetual
Grand Seiko (4 maal)
Omega Speedmaster (4 maal)
Rolex Submariner
Rolex Sea Dweller (2 maal)
IWC Ingenieur
Ebel 1911
Rolex Explorer II
Rolex Explorer
Omega Seamaster PO

Niet allemaal totaal GADA, maar allemaal redelijk ingetogen op stalen band.

En de winnaar is:
Rolex Explorer (39mm).
Waterdicht, goed voor vrije tijd en onder pak kan ook, comfortabel (fliplock), niet te opvallend, betrouwbaar, waardevast, niet te dik.

3 likes

Wat vind je van de Omega AT als GADA?

1 like

Explorer als GADA is perfect !!!
Zelf (nog) niet gehad, maar wel om de pols geprobeerd, en inderdaad: ben ik het helemaal mee eens !!

1 like

Speedmaster is ook een prima GADA hoor. Zolang je niet te bang bent uitgevallen tenminste :wink:

3 likes

De explorer staat op leer natuurlijk z’n mannetje. Evengoed zou ik de OP 36 misschien nog een betere keuze vinden omdat die nog meer onder de radar vliegt.

Maar ik ben bevooroordeeld met m’n Ahoi 36 Neomatik. Klein, fijn, dat soort dingen.

Blijft een leuk merk. Tikje groot, deze, al is ie lekker plat. Ik neig naar de Rotodate II.

1 like

Het schijnt dat zo een Roamer GADA in het ‘blauwe’ gedeelte staat nu :wink:

AODP horloges genoeg in de kist, vrees ik. :slight_smile: Als ik alles kocht wat ik leuk vond was ik al lang failliet.

2 likes