Vooral geen Seiko, tenzij je de meute wenst te volgen…
Citizen ny0040 of Orient Kamasu, Orient Bambino.
Helaas is Orient ondertussen ook deel van het Seiko concern
Vooral geen Seiko, tenzij je de meute wenst te volgen…
Citizen ny0040 of Orient Kamasu, Orient Bambino.
Helaas is Orient ondertussen ook deel van het Seiko concern
Mee eens, alleen “blind staren” op een automaat zou zonde zijn met dat budget denk ik.
Dit is een Bulova Surveyor day date.
In quartz, net over 200,- te vinden.
Ook in zilver en blauw.
Bracelet/leer.
Wijze woorden
Kijk vooral ook naar gebruikt. Bij Ten2Two staat bijvoorbeeld een hele mooie Certina heb je een top horloge aan. Kun je later ook nog een origineel stalen band voor halen mocht dat de voorkeur hebben.
Oprekken mag best maar om nou meteen zo over de top te gaan met zo’n patserige Rolex
Citizen is net zo goed de meute volgen. Maar waarom niet? Beide merken maken uitstekende horloges voor een scherpe prijs. Zolang er maar geen lawaaierige Miyota automaat in zit.
@Wout15 Is Casio Edifice wat voor je? Zeer goed prijs kwaliteit verhouding. En mooier dan G Shock, hoe solide dan ook
Toch liever een lawaaiige miyota dan een slecht uitgelijnde Seiko en een onnauwkeurig goedkoop automaatje.
Snap het echt niet : seiko durft horloges op de markt te gooien van 500 - 1000 euro met belabberde uitlijning.
Ik vind dat tenenkrommend en begrijp dan ook niet dat iemand daaraan geld wenst uit te geven.
Just mho.
Ik denk er zelf over deze aan te schaffen. Seiko 5 SNXS75. Een automaat voor €120,- die volgens de berichten veel levert qua prijs/kwaliteit (heb er zelf dus nog geen ervaring mee).
Gaaf ding, ik ga eens op jacht
In het blauw ook tof! Heb je hem zelf?
That’s it !