Beste horloge onder de 150/200 euro

Heb hem ooit ook gehad. Lang geleden. Wel de perfecte maat en mooi blauw. Ruk metalen band, ik had hem op rood-bruin leder.

3 likes

Ook een mooi kleurtje, had tot dusver alleen die 75 goed bekeken maar die 79 en 77 zien er ook goed uit :smile: ik schrijf mee :writing_hand:

1 like

Band kan idd beter maar daar zijn mooie alternatieven voor te vinden mocht je dit willen. Verder is die SNXS lijn voor om en nabij de 100 euro natuurlijk dikke bang for buck!

image

2 likes

Als je ‘m overweegt is een andere metalen band wel aan te raden.

1 like

Dacht zelf aan bruin leer of grijze nubuck. Weet niet of het het voor mij waard zou zijn er een metalen band voor aan te schaffen. Heb je er zelf een ander op gezet?

Jep van ome Ali zoals op de foto’s. Originele endlinks gebruikt.

1 like

Voor 120 vind ik dat tegen vallen. Ze waren een paar jaar terug 75 euro en dan is het leuker. Het zijn leuke horloges maar qua alles wel instap modellen. Bij andere merken vind je met de huidige seiko prijzen wel meer value for money.

1 like

Wat doet een high roller in een topic als dit?!
En dan ook nog poo poo tegen G shock …
Sorry, puntje eraf Han :grin:

1 like

Seiko durft horloges van >1000 euro te verkopen met slechte uitlijning. Ik heb er zelf een in handen gehad en na overleg met een imo zeer laks Seiko NL (“een bepaalde afwijking wordt door ons geaccepteerd”) zonder meer teruggestuurd. Zonde!

2 likes

Dank voor de link. Leuke horloges hebben ze daar.

2 likes

Zeker een goede keus. Past perfect in het budget en je krijgt zeker een goede prijs/kwaliteit horloge ervoor terug.

Zeker doen. Hetzelfde horloge is er ook met een zwarte Pvd kast en zwarte plaat. Heb ik ook gehad. Lekker sinister ding.

Trouwens nog een tof horloge welke inmiddels wel te vinden is voor TS’ budget :point_down:

2 likes

Erg degelijk ook, maar helaas krijgen ze op HF geen liefde.

1 like

Ik heb even door alle reacties gelezen, maar was dit merk advies nog niet tegen gekomen ;

Seiko.

1 like

Wat denk je van Dan Henry 1964 ook prachtig.
Hoezzer heeft er een te koop valt precies in jouw budget. En nog prachtig ook en van januari jl.
Staat in blauwe deel.
Snap jouw vraag niet helemaal daar is zat te vinden in het te koop gedeelte.
Zou daar maar eens even kijken.

Goeie keuze!

6 likes

Ja laten we daar maar eens mee starten
Wat voor automatisch of quartz wat voor kleur wijzerplaat en sterker nog wat vind je mooi etc etc
En raar dat hij ook helemaal niet meer ergens op reageert.
Wil hij nou geholpen worden of niet ???

Tja, onbekend maakt toch onbemind, hier.

3 likes

Klopt wel maar er is altijd voor elk budget iets te vinden…
Dat is het feit waar ben je tevreden mee en wat wil je er aan uitgeven.