Beste horloge onder de 150/200 euro

Nee natuurlijk niet. Die dingen moet je helemaal niet op de Seiko site kopen maar online met een flinke korting. Dit is veel beter bijvoorbeeld, van 270 naar 170 euro en dus binnen budget van TS.

1 like

Ik zeg ook niet dat TS het daar moet kopen. Benadrukte alleen dat Seiko the way to go is.

Voor 150/200 euro zou ik altijd eerst in het blauwe gedeelte kijken. Veel betere bang for buck.

1 like

automatisch graag en wijzerplaat maakt vrij weinig uit als het maar een beetje clean is

Helemaal mee eens!

2 likes

Als aanvulling zou ik ook noemen: San Martin, Wise, Steeldive. Uitstekende automatische horloges met Seiko NH35 uurwerken met saffierglas en dat vind ik een groot pluspunt.

Je zou ook eens kunnen kijken bij ZEPPELIN of IRON ANNIE of JUNGHANS die zitten ook een beetje in die prijsklasse.
Ik heb een Zeppelin en vind ik ook wel geinig

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-vintage-poljot-met-alarm/395521/2
Ook leuk en mooi super clean poljot met alarm vintage van Martijn in blauwe gedeelte.
Lijkt mij ook leuk om mee te beginnen en in jouw prijsklasse.
En sorry maar Junghans zit wel een stukkie boven je portemonnee

1 like

ik wou natuurlijk even over Seiko hebben, Citizen, Orient, enfin, allemaal al vernoemd
Timex heb ik nog niet zien voorbij komen
ze hebben altijd een 15% korting bij on-line aankoop en dan kan je voor iets meer dan 200€ deze hebben

11 likes

Dat is een leuk horloge met eigen smoel!

1 like

Wout.

Voor dat budget kan ik je persoonlijk maar 2 merken aanraden. Of een Seiko of een Swatch. Als je misschien wat langer door spaart kan je echt wel veel mooiere dingen kopen. Dus dat is ook een overweging.

1 like

Hij vraagt naar “het beste horloge” :joy:

Ga je schamen Elbart :joy:

1 like

deze is heel fijn al ben ik niet heel fan van t bandje

Ook mooi en een idee ???

Te laat. OHPF…

OK sorry mijn fout

1 like

Ik heb deze altijd met veel plezier gedragen.
Citizen Promaster BN0151. Maar ook vele Seiko’s zijn goed te doen in die prijsklasse.

5 likes

Dikke props juist voor @HanDavinci, om ook de beginners op weg te helpen.

1 like

Orient

Ik vind dit mijn mooiste goedkope horloge.

Het horloge kostte me €72 en het bandje €5. Het zit degelijk in elkaar en is 100m wr. Het heeft geen mechanisch uurwerk, geen schroefkroon of saffierglas, in dat opzicht krijg je bij merken als Orient meer specificaties voor je geld.

4 likes

Eens :+1:

1 like