Beste horloge van de wereld

http://www.hartvannederland.nl/nederland/overijssel/2012/beste-horloge-ter-wereld/

Gisteren gezien. Mooi voor die gasten (tu) en verdiend.

Petje af voor die nuchtere lui, een waanzinnige prestatie :}

Ik zapte er ook langs net te laat!

Geinige video. Een prestatie van jewelste voor de gebroeders Grönefeld (tu)

Hij zegt: “Ik hoop na Basel die van mij om te kunnen doen.” Welke zou dat dan zijn??

ticothijs82 Schreef:

Petje af voor die nuchtere lui, een waanzinnige
prestatie :}

+1 “Knuffelend en dansend” Dat hoor je de hoge piefen bij Patek ofzo niet zo gauw zeggen als ze een prijs winnen. Denk ik…

Wel slim om de kosten van een vliegticket in de prijs van je horloge te verwerken. Dan kom je nog eens ergens :+

:S…Neem die verkiezing niet serri eerlijk gezegd. Wel petje af voor de twee indd…
Maar blijf het geen mooi horloge vinden.

dmc Schreef:

Hij zegt: “Ik hoop na Basel die van mij om te
kunnen doen.” Welke zou dat dan zijn??

Ik denk de ‘Fire’ editie. Dzvl had vandaag een Grönefeld primeur. Zie hier


voor de link.

Een prestatie van formaat, chapeau voor deze Nederlandse jongens!B)-

Genesis

[video]http://www.youtube.com/watch?v=BIDxyJAkmBk&feature=player_embedded[/video]

JTrapman Schreef:

dmc Schreef:


Hij zegt: “Ik hoop na Basel die van mij om te
kunnen doen.” Welke zou dat dan zijn??

Ik denk de ‘Fire’ editie. Dzvl had vandaag een
Grönefeld primeur. Zie hier voor de link.

Doe mij de Grönefeld One Hertz Ice maar !!!

Hopen voor deze echte tukkers dat deze titel hun verkoop goed gaat doen want ik heb vernomen dat hun allerexclusiefste spul nog niet als de warme broodjes gaan.

is er nog niemand gevallen over het feit dat dit een automatisch uurwerk is dat de beweging van een quartzuurwerk simuleert? Koop je een automaat en heb je geen slepende wijzer. Iedereen denkt dat je een goedkoop klokje met een batterij hebt. :smiley:

Dit horloge koop je voor jezelf, niet om mee te patsen.

sorcees Schreef:

Dit horloge koop je voor jezelf, niet om mee te
patsen.

Dat snap ik ook wel maar er wordt altijd zo moeilijk gedaan over het tikken van een quartz.

Ja waarom eigenlijk, ze lopen ook altijd zo mooi op tijd, prima horloges toch en de techniek is ook een stuk moderner.
Alsof je uitgelachen wordt met een smartphone door mensen met een telex.

Vanmiddag was Bart Grönefeld gast bij ‘Zakendoen met’ op BNR nieuwsradio, natuurlijk over de One Hertz. Nuchtere kerel inderdaad (tu).

sorcees Schreef:

Dit horloge koop je voor jezelf, niet om mee te
patsen.

Zoals elk horloge!

Het is geen automaat, het is een mechanisch horloge. En mechanische horloges met springende seconde (met Chezard 7400 uurwerk) waren er eerder dan quartz horloges, ik heb er 3. Maar toegegeven, dat weten weinig mensen en eigenlijk heb je een punt(je). Maar sorcees ook.