Beste horloges tussen de 100 en 200 euro

Mooie military style Swatch! :+1:

Ik wil zelf ook weer een Swatch. Lekkere grab-en-go beater.

ps. ben jij de golfende Remco van het RolexForum die vroeger red subs kocht alsof het niets was?

1 like

Stttt, niet verder vertellen… :innocent: :wink:

Ik draag hem nauwelijks hoor. Had hem even als ā€˜tussendoortje’ gekocht. Een Swatch hoort er eigenlijk wel bij, net als een digitale Casio. Past ook in ieders kistje. :sunglasses:

1 like

Ik let er nooit zoveel op. Sorry.

Elke paar dagen een ander horloge om de pols… dus afwijkingen merk ik niet op.

1 like

Met die Seiko heb je zeker een goeie in huis gehaald. Seiko’s met name die instap modellen staan bekend als beaters. Maar Seiko is behalve dat ook gewoon een goed merk. Maakt zelf zijn uurwerken (wat natuurlijk niet altijd wat zegt). Maar de uurwerken die ze maken zijn vaak redelijk accuraat, ook is de afwerking, design vaak tip top in orde. Je krijgt bij hen echt waar voor je geld. Dat is zo bij zowel de budget als de duurdere horloges zoals de Grand Seiko. Heb zelf niet een GS (staat wel op verlanglijstje) maar weleens 1 omgehad en kwaliteit straalt ervan af. Maar dat is dus ook zo met veel goedkopere horloges van hen. Ik heb een Samurai ā€œSave the Oceaanā€ .

welk type is dit… erg mooi!!

He wat een leuk dingetje, is dit de jouwe? Zoja, stuur je me misschien wat meer info in PB? TIA

SNKD99 ik vind dit ook een van de mooiste 5jes.

1 like

Minder dan 100 maar toch

4 likes

Bij Creationwatches kun je voor minder dan 200, incl. BTW, DHL, etc. wel ruim slagen denk ik. In ieder geval meer horloge voor je geld dan in NL.
En 2 dagen later al in huis.

Hij is al geslaagd… :wink:

1 like

Die is mooi snel met z’n beslissingen dan en laat er geen gras over groeien! Hou ik wel van.:+1:t2:

Uiteindelijk wil je toch een Seiko. :wink:

Heb vroeger nog mijn eerste Rolex bij Rob de slager uit Hilversum gekocht.

2 likes

Gelukkig deelt nog net niet iedereen die mening.

Zou wat zijn, wachtlijsten voor een Seiko 5. :smile:

1 like

Ik ben voor! Kan ik mijn prijs omhoog gooien, nu is 't een weggevertje… :rofl: :joy:

1 like

Deze stond al tussen de foto’s van @Spierbundel, maar ik kan hem echt aanraden:

https://www.watchunique.com/seagull-1963-original/seagull-1963-solid.html

Hij is mooi…

2 likes