Als hij echt je ding is, gewoon doorpakken en tijd nemen om andere dingen achteraf te verkopen.
Neen, zo werkt dat bij mij niet.
Eerst inkrimpen.
Dat moet sowieso, want ik vind dat ik de individuele horloges niet genoeg meer draag. Daarna kan de eventuele zoektocht naar een serieuze volgende speler echt van start.
Anders blijf ik bijkopen, en minder dragen. Ik merk dat ik daar niet meer van geniet.
Mijn interesse is breed, maar ik heb geen drang naar een verzameling / collectie. Dus wil ik de hobby meer serieel gaan aanpakken.
Is met motoren en fietsen ook zo. Interesse is zo breed dat hier ooit 18 fietsen en 9 motoren stonden. Wat heb je daaraan?
Pelagos 39
Ik vind de achterkant ook waanzinnig mooi, alleen de rest laat me gewoon volledig koud. Dat zit hem ook niet in de afwerking en de wijzers enzo hoor, maar ik vind hem gewoon knettersaai. Niet mooi.
En voor de prijs van een prima auto snap ik deze keuze gewoon niet. Dan zou ik persoonlijk tien van de tien keer een Laurent Ferrier, PP of Lange Zeitwerk halen.
Geen horloge. Een bouwgrond in een veilig land buiten europa. Dus dat.
Die is tegenwoordig list op een haar na 5k en grijs ook niet onder 4K te krijgen ben ik bang.
Plaatje voor de sfeer:
Moet je geen dikke polsen hebben als ik😞 Rolex Datejust 41’ begint bij 6-7k
Mijn nieuwe was 4250,- een week geleden
Jong gebruikt moet rond de 4000 wel te doen zijn dan lijkt me?
Het horloge is zeker de moeite van een speurtocht waard in ieder geval.
Zelfs de 42mm uitvoering is nieuw voor rond het budget te krijgen. Veel meer value for money ga je denk ik niet vinden.
Hoe groot zijn je polsen? Is meestal een kwestie van wennen. Ik heb zelf polsen van 17cm dus de oude datejust modellen zijn perfect voor mij.
Tudor komt hier heel veel naar voor, maar anderzijds merk ik dat in 90% van de ruildeals, me een Tudor aangeboden wordt…
Ja mooie elementen. Overall design vind ik niets uitstralen. Zit geen karakter in.
Wel een leuk YouTube kanaal! ik kijk een hoop van z’n filmpjes.
Ondanks dat hij alles wel goed vindt staan op z’n satéprikker-pols. Een Roal Oak off-shore wordt omschreven als “a sporty feel and look”
Beste koop rond de 4000 is denk ik de Omega Seamaster Aqua Terra. Maar ieder zijn meug hoor.
Hmm, het ligt eraan wat voor horloge het zou moeten zijn.
Everyday:
Diver:
Dress:
Wel een beetje Seiko heavy . Eventueel de duiker vervangen door de saaiere BB54.
Welke GS referentie is dit?