Beste koop onder €4000

Oeh ik dacht dat je een geintje maakte maar hij is echt 4k :face_with_peeking_eye:

1 like

Welke Seiko is dit, ziet er goed uit.

Dat klinkt bijna net zo gek als: “oef 2 ton voor een RM” :blush:

Zo kunnen we wel even doorgaan :grin:.

Seiko’s zijn de volkswagens onder de horloges, goed, betrouwbaar, waardevast maar Saaaaai…:wink:

heb je €200? Koop een Sugess.

Heb je €400? Koop een NTH of CW

Heb je €1000? Koop een Doxa

heb je €2000? Koop een gebruikte Breitling.

heb je €3000? Koop een Sinn.

Heb je €4000? Koop een Tudor of nieuwe Breitling

Heb je €5000? Koop een Cartier of Omega

Heb je €10000? Koop een Bulgari of Breguet

Heb je €20000? Koop een Rolex (en dan geen Sub natuurlijk :wink:).

heb je €30000? Koop een VC.

Heb je >€40000? Koop een AP of PP.

5 likes

:ok_hand:
Blijft imo de mooiste Seamaster ooit.

1 like

Ik zie Zenith niet staan.

Je kunt Seiko saai noemen, maar Tudor maakt het nu ook niet bepaald spannend toch?

1 like

Ftfy

1 like

Als ik jou was zou ik wachten tot je een horloge tegenkomt dat je prachtig vindt, en dat je dan kijkt wat ie kost. :sunglasses:

1 like

SJE093.

1 like

De net gelanceerde TAG Heuer F1 Chrono. Hoewel op de TAG Heuer website 4.650 kost staan er nieuwr te koop op Chrono24 voor ruim onder de 4.000,-.

Echt een leuk ding met titanium kast, 200m waterdicht en een leuke knipoog naar de F1 sponsoring. Uurwerk is van Sellita dus zal wel prima maar niet ultra precies zijn en slechts 42h gangreserve… Maar alles bij elkaar een leuk all round ding.

Ooh hahah, ja zo kan je het ook lezen, helemaal niet aan gedacht :rofl:

Ik doelde meer op het feit dat je zo’n horloge enthousiasteling een F91 aanraadt en om de rest in z’n zal te steken. Is een hoop leuks voor te krijgen toch?

1 like

Ooh oke :sweat_smile:

Ja meer dan een betrouwbare F-91 heb je niet nodig eigenlijk, maar daar kom je dus vanzelf achter op een dag :grin:

Het was eigenlijk een beetje als grapje bedoeld, ieder moet natuurlijk zelf weten wat hij of zij (of het hem her die of weet ik veel hoe je jezelf identificeert ) met zijn centen doet.

1 like

Klopt, ik heb er 4 gehad maar die dragen voor geen meter bij mij, waarschijnlijk te platte polsen oid?

1 like

Gieren xp

1 like

Ah! Dan ben ik vrij zeker dat ik het horloge door een post van jou of Fred ooit heb leren kennen, waarvoor dank :smile: Wil 'm binnenkort, samen met wat andere Teutonia’s, in Berlijn eens passen. Erg benieuwd hoe het staat.

Soms heeft saai erg goeie staying power. :slight_smile:

Enneh, deze lijst kan vele vormen aannemen, zeker met een mix van gebruikt en nieuw:

image

Zomaar even wat opties, sommigen zijn een koekje uit m’n eigen doos.

15 likes

Oris divers cal 400 38mm green, 120h gang reserve. Mooie dommed glas en vignet plaat!

5 likes

En toch raak ik hem maar niet kwijt :slightly_smiling_face:‍:arrow_up_down:

2 likes

Voornamelijk mooie horloges hoor, maar ik snap die circlejerk om die Eichi nooit zo. Ik vind dat echt een matig ontwerp.

4 likes

Als ik 3/4 verkocht krijg (moeilijk in dit klimaat) en hij staat er nog, overweeg ik ‘m oprecht.