Beste koop onder €4000

Prima binnen budget en nieuw

12 likes

Omega De Ville zeker weten

2 likes

Ik denk laat ik even een fotootje doen. Zoals ik eerder schreef, de SBGX. Geweldig horloge. Je kunt voor 4000 ballen twee dingen doen: Of je scoort de champagne versie er bij, of je koopt iets anders leuks.

Zelf droeg ik deze combinatie aan, want mooie two piece:

Maar het had net zo goed dit kunnen zijn:

Kortom: Ik zou twee van de bovenstaande drie kiezen, en door. :slight_smile:

12 likes

Wat een leuke MS. Kende ik nog niet.

De afleesbaarheid is wel een sport op zichzelf op dit ding volgens mij, maar wellicht is dat een kwestie van wennen.

Valt mee toch, zoals op het plaatje is het… 20min voorbij 12uur, 04:00/16:00 of 08:00/20:00.

Met het idee dat je wel weet of het 12uur smiddags of 16:00 uur smiddags is. Prima af te lezen.

Voor mij het ideale weekend horloge, wanneer het niet zo nauw genomen hoeft te worden met de minuten :grin:
Wie weet, ooit…

1 like

Welk bandje heb je op je Dolce Vita? Ik vermoed dat deze het ook mooi zou doen op mijn Rectangular. Misschien doet een nieuw bandje wonderen.

1 like

Is deze zo vreselijk duur? Welk referentie is het?

Ik ga eens voor een horloge uit Glashütte:

Zag deze hier ooit op het forum voorbijkomen en was gelijk verkauft.

Blijft er ook nog wat over voor een mooie Seiko ernaast.

Als ik dan toch in Duitsland ben en het budget helemaal oprek, is dit mijn keuze:

Tschüss!

10 likes

Oei, nu je het zegt, ik ken hem als de Meistersinger Benjamin Franklin.
Dacht altijd dat hij rond de €4.200,- was. Helaas is hij rond de €5.000,- en past hij niet in dit topic thuis :neutral_face::shushing_face:

1 like

Dat is de Longines band, gemaakt van Schotse wol met leren ondergrond, die deel was van de limited Tailored editie van dat horloge. Ik heb ook nog een grijze en een blauwe pin stripe.

1 like

Zonder een merkensnob te willen zijn, vind ik dat ook wel veel geld voor een Meistersinger met (ik neem aan) een aangepaste Sellita onder de kap.

2 likes

Was net een plaatje aan het zoeken van die Bluemoon, prachtig horloge :drooling_face:

1 like

Helemaal waar. Ik vind het ook nog steeds 1 van de mooiste IWC chrono’s

1 like

Deze, 4300 euro op Chrono24. Ik heb het geld liggen, maar twee Cartiers in twee maanden is een beetje veel van het goede, en er moet ook nog wat te wensen overblijven, dus dat komt dan nog wel een keer.

17 likes

Ik ga voor deze. Moet ik er nog wel iets bijleggen maar dat is het waard.

13 likes

Je hebt frisse concurrentie bij het voltooien van die aankoop. De enige die er eentje heeft is @fredpanarai1, maar die verkoopt niks. Als hij z’n Bluemoon te koop zou zetten heb ik dibs. :slight_smile:

Ken ik u ??

Omdat ik tutoyeer?

Nee dat zal mijn een zorg zijn, maar je brengt het alsof je mij kent?

Of bedoelde je iets anders?

Dit dus :+1:

1 like