Dichter bij de maker kun je voor dat bedrag niet komen: Dingemans Jumping Hour
9 likes
PLP
1 mei 2025 om 16:46
62
Leuk maar dan niet met dit ding.
1 like
Ik schaar me achter @APMV
3 likes
APMV
1 mei 2025 om 17:09
64
Het is dat ik de guilloche van Staudt heb gekocht, anders …Nu is het horloge potje voor (heel) lang leeg. Maar je hoort mij niet klagen. Nu heb ik naast mijn reversed panda van Tudor een Staudt. It makes me happy
2 likes
In mijn Amsterdamse “tuin”
41mm
Full set
Co-Axial
Alu bezel
3000-4000
17 likes
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind het (behalve dat ik het wel een mooi horloge vind) wel fijn dat ik alleen de materialen en de arbeid van de maker betaal en niet de 5-10 x opslag die er op elk ander horloge zit (waar ik er ook van heb hoor).
I.vm. de gerichte jacht naar een bepaald horloge zet ik mijn Bvlgari te koop. Geen ruil dus, tenzij je een witte keramische Zenith Defy Skeleton kwijt wil.
Merk en model: Bulgari Octo Solotempo 38mm
Diameter: 38mm
Leeftijd: Onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Feb 2023
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only. Geschikt tot een pols van ong 18cm. Geen onderhoudsgeschiedenis bekend.
Verzendkosten of afgehaald: Ka…
Tis dat ik mijn horloges niet allemaal snel ga kwijt geraken, maar voor die prijs… Ik ruil m’n 3 andere horloges er graag op in.
7 likes
wimm5
1 mei 2025 om 18:34
73
Kad:
Waar zou jij voor gaan?
Deze
Voor 3900€ in het blauw hier.
Te koop (en niet te ruil),
Ik verkoop hierbij met pijn in mijn hart mijn zeer bijzondere ongedragen en hagelnieuwe C1 Bel Canto met chimefunctie. Elk uur klinkt er een heel gaaf belletje. Uniek horloge en bijna een kunstwerk voor op de pols. Mijn interesse is echter wat verschoven en ik ben aan het sparen voor een ander doel.
SKU: C01-41APT1-T00A0-B0
De buitengewone C1 Bel Canto is niet alleen een lust voor het oog, maar ook voor het oor. Aangedreven door ons nieuwe FS01-uurwerk, slaat elk uu…
3 likes
None
1 mei 2025 om 18:49
74
Ik zou de kennis op het forum gebruiken om het ideale horloge voor mij te ontdekken. Reverso, Seamaster, Speedmaster of 1 van de vele andere mooie horloges die ik langs zie komen. Per week nog verschillende voorkeuren ook.
1 like
The Citizen
kwaliteit, stijl, hoogwaardige afwerking en prachtige dails
en je hebt nog geld over…
13 likes
Ik weet niet waarom, maar vind dit een van de mooiste horloges om te zien
5 likes
Wauw ik wist niet van het bestaan van dit model af. Maar inderdaad het zou een hele goeie aankoop zijn! Clean look, sword hands, alles klopt!
1 like
Deze vindt ik zo mooi, helaas voor mij niet te betalen, maar als je het zomaar hebt liggen… Wauw!
5 likes
Wat doe jij hier op het forum?
1 like