TK: Christopher Ward Bel Canto C1 Chime

Te koop (en niet te ruil),

Ik verkoop hierbij met pijn in mijn hart mijn zeer bijzondere ongedragen en hagelnieuwe C1 Bel Canto met chimefunctie. Elk uur klinkt er een heel gaaf belletje. Uniek horloge en bijna een kunstwerk voor op de pols. Mijn interesse is echter wat verschoven en ik ben aan het sparen voor een ander doel.

SKU: C01-41APT1-T00A0-B0

De buitengewone C1 Bel Canto is niet alleen een lust voor het oog, maar ook voor het oor. Aangedreven door ons nieuwe FS01-uurwerk, slaat elk uur een hamer op een gong om de tijd aan te geven, een complicatie die in Zwitserland bekend staat als: Sonnerie au Passage.

De Grade-5 titanium kast verbetert de resonantie en klank van de gong, terwijl hij tegelijkertijd zorgt voor lichtheid en duurzaamheid. De verfijnd gepolijste en gelaagde wijzerplaat herbergt een subwijzerplaat voor de tijdsaanduiding.

Merk en model: Christopher Ward Bel Canto C1
Diameter: 41 mm
Leeftijd: juli 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): nieuw en ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: FS01 Chime
Vraagprijs: 3900 euro. (Retail 4545 euro)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

“Across the board, I think this is ingenuity at its finest and to the highest degree that I have seen in quite some time in watchmaking.”
– Teddy Baldassarre

“This watch is a masterpiece.”
– Andrew Morgan

“What the chime does best is break the monotony of the day. One day I found myself frustrated, dealing with some asinine and already-forgotten issue. Then a light ‘ding’ resonated from my wrist and put a smile on my face.”
– Mark Kauzlarich (Hodinkee)

49 likes

Up

1 like

Up