Smaken verschillen gelukkig. Ik vind het (behalve dat ik het wel een mooi horloge vind) wel fijn dat ik alleen de materialen en de arbeid van de maker betaal en niet de 5-10 x opslag die er op elk ander horloge zit (waar ik er ook van heb hoor).
Hoe kom je daar bij?
Chrono24
Daar ga je al.
Tis dat ik mijn horloges niet allemaal snel ga kwijt geraken, maar voor die prijs… Ik ruil m’n 3 andere horloges er graag op in.
Ik zou de kennis op het forum gebruiken om het ideale horloge voor mij te ontdekken. Reverso, Seamaster, Speedmaster of 1 van de vele andere mooie horloges die ik langs zie komen. Per week nog verschillende voorkeuren ook.
The Citizen
kwaliteit, stijl, hoogwaardige afwerking en prachtige dails
en je hebt nog geld over…
Wauw ik wist niet van het bestaan van dit model af. Maar inderdaad het zou een hele goeie aankoop zijn! Clean look, sword hands, alles klopt!
Wat doe jij hier op het forum?
Omega De Ville zeker weten
Ik denk laat ik even een fotootje doen. Zoals ik eerder schreef, de SBGX. Geweldig horloge. Je kunt voor 4000 ballen twee dingen doen: Of je scoort de champagne versie er bij, of je koopt iets anders leuks.
Zelf droeg ik deze combinatie aan, want mooie two piece:
Maar het had net zo goed dit kunnen zijn:
Kortom: Ik zou twee van de bovenstaande drie kiezen, en door.
Wat een leuke MS. Kende ik nog niet.
De afleesbaarheid is wel een sport op zichzelf op dit ding volgens mij, maar wellicht is dat een kwestie van wennen.
Valt mee toch, zoals op het plaatje is het… 20min voorbij 12uur, 04:00/16:00 of 08:00/20:00.
Met het idee dat je wel weet of het 12uur smiddags of 16:00 uur smiddags is. Prima af te lezen.
Voor mij het ideale weekend horloge, wanneer het niet zo nauw genomen hoeft te worden met de minuten
Wie weet, ooit…
Welk bandje heb je op je Dolce Vita? Ik vermoed dat deze het ook mooi zou doen op mijn Rectangular. Misschien doet een nieuw bandje wonderen.
Is deze zo vreselijk duur? Welk referentie is het?