Beste manier om je horloges te verkopen

Hi all,

Heb de volgende vraag:

Mijn collectie is de laatste tijd nogal aan het uitdijen en er zijn een aantal horloges die al maanden in de kast stof liggen te verzamelen.

Het betreft o.a. een drietal Breitlings. Wat is de beste (i.e. meest lucratieve / veilige) manier om deze te verkopen?

Bij de juwelier lijkt me niet handig want die moet zijn marge pakken vanwege al zijn overhead kosten etc., en zal je meestal geen goede prijs geven tenzij je inruilt op een (aanzienlijk) duurdere klok.

Aan de andere kant wil ik ook geen mensen bij me thuis hebben, je weet immers nooit wat voor lui op dit soort advertenties afkomen…

Hoor graag jullie suggesties!

Bedankt en cheers,

Pieter

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

Hier op het forum verkopen?

Je hoeft in ieder geval niet te wachten… :slight_smile:

Volgens mij dien je ook een bijdrage geleverd te hebben… dus toch nog even wachten.

Maar idd op fora, marktplaats, ebay, etc.

Gewoon op Marktplaats of Chrono24 zetten als je er nog wat voor terug wil krijgen.
Bij een juwelier krijg je er weinig voor,ga uit 1/4 van de nieuwprijs als je geluk heb.

Als je geen mensen bij je thuis durft te hebben word het lastig,ik krijg het juist benauwd als ik een horloge wil kopen en ze willen afspreken op een parkeerplaats of zo,ik haak altijd af dan.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Sowieso is het verkoopgedeelte niet bedoeld voor “gelukzoekers” maar meer voor mensen die handelen in de geest van het forum: voor liefhebbers, door liefhebbers".
Als je er een topprijs voor wilt hebben, zul je je geluk inderdaad ergens anders moeten beproeven.