Veel detail ook, die Simon lijkt me helemaal geen oplichter
Idd, ik weet dankzij hem nu alle ins-en outs van dit horloge
Ik moest even naar adem happen toen ik deze foto zag…
Zo mooi?
Kort maar krachtig.
gelukkig genoeg foto’s
Maar de biedingen lopen gestaag door
Volgens mij zijn dit de advertenties waar veel mensen op zitten te wachten. Mits het geen oplichter is natuurlijk. Zou ook een leek kunnen zijn die een horloge heeft geërfd en er niets vanaf weet. Zo ken ik iemand die een perfecte speedmaster professional voor 1200 euro had gekocht een aantal maanden terug.
Als het een oplichter is, is het een hele slechte oplichter.
De advertentietitel is alleen ‘horloge’.
Mooie 145.012. Toch alleen face to face op drukke plek.
Stond er niet eerst “bieden hoger dan €1.550,-?”
Wel bijzonder.
Hij heeft er nu ineens ook een Omega extract bij en een hele hoop andere foto’s .
Hoop meer tekst en foto’s inderdaad. 3,5 K momenteel al geboden.
Ik vind het een stuk ongeloofwaardiger geworden in ieder geval.
Jammer, hij heeft de tekst uitgebreid. Nu is hij juist zijn krachtige boodschap kwijt.
Ik zocht nu juist een ‘leuk horloge’
Heeft hij zich bedacht? Is het horloge nu ineens niet leuk meer? Is het in de tussentijd gevallen en daarom minder leuk door een beschadiging? Is zijn smaak veranderd?
Vragen…vragen…
Voor 4K vond ik het een leuke beater, nu vind ik hem te duur geworden, helaas
Hij is wel 6 jaar actief op Mp.
Vaak is het zo dat ze maar een paar dagen lid zijn.
Meestal ergens in een uithoek van Nederland wonen. En vaak zaken willen doen via Paypal en dan aangeven dat ze de betaling als “vriend” willen ontvangen ivm belasting wat ze moeten betalen. Echter doen ze dat zodat het pakketje dan niet verzekerd is en de koper naar zn geld kan fluiten en paypal niks kan doen.
Vaak gebeurd dit via een Proxy server, dus is het adres niet meer te traceren.
Kortom, ik denk dat dit wel klopt alleen heeft de beste meneer het wat raar omschreven. Vind hem trouwens best zwaar gehavend… Of ligt het aan mij.
- 6 maanden
Mijn spider-sense gaat op deze advertentie wel af hoor. Maar ik wens de bieders veel succes
Meneer leest mee op HF …
Laat hem hier dan uitleg geven!!