Beste plaats voor verkoop/ruilen van vintage horloges

Ik vroeg me af op welke site of via welke medium jullie het meest verkopen of ruilen? Ik zit namelijk met een paar horloges, maar via tweedehands en marktplaats krijg ik alleen maar absurde boden. Alvast bedankt!

waarom niet hier proberen?

1 like

Omdat hij die rechten niet heeft

2 likes

Hij heeft nog niet het juiste trustlevel bereikt. Bij trustlevel-2 mag je verkopen op het forum. Dus @Tpoe597 toch wat actiever worden hier op het forum! :stuck_out_tongue_winking_eye: Bijna anderhalf jaar lid en in die tijd in totaal maar 10 uur besteed aan het forum. Those are rookie numbers! :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Inderdaad. Dit forum heeft een uitgebreid marktplaats gedeelte. En hier vindt je de liefhebbers die een horloge weten te waarderen. Heb zelf al een aantal mooie gezien hier.

Franco

1 like

Heb je een beetje een degelijk account? Het ligt er wel aan wat je verkoopt, maar via marktplaats kan je vaak een prima prijs krijgen voor bepaalde horloges.

Groot voordeel van MP tov Ebay of catawiki is dat er geen bijkomende kosten zijn. Ook koop je alles “as is” waardoor de prijzen ook lager liggen vaak.

Het aantal leden//kopers op HF is een erg kleine groep. Moet maar net iemand zijn die het horloge wil. Verkopen op het forum is leuk, maar schiet ook niet altijd op.

1 like

Ik stel hem gewoon: uhm om wat voor een pareltjes zou het hier gaan?

1 like

2.5 jaar lid en 0 ervaringen is ook geen recept voor een goeie prijs op MP :wink: Is ook wel een vrij niche model.

3 likes

Dat duurde niet lang! Quartzje neem ik aan?

1 like

Neen, mechanisch :slight_smile:

Anyway. Lijkt me inderdaad nogal een niche ding.

1 like

Maar goed: wat doen die dingen op ebay? Trek daar 20% vanaf en je hebt je netto prijs. Verkoop hem voor 90% van dat bedrag en je zit goed. Succes!

1 like

Hear hear!