Beste prijs Omega Seamaster?

Na lang kijken ben ik er uit. Ik ga een Omega Seamaster kopen, een zwarte 300M Chronometer om precies te zijn, alleen een waar kan ik deze klok voor de beste prijs krijgen??

Ik heb al een offerte van een juwelier in A.dam gekregen per mail, de prijs incl. korting is ca. E2.100. Aangezien ik niet goed op de hoogte ben van alle prijzen en aanbieders ben ik benieuwd of er voordeligere aanbieders zijn in Nederland of misschien elders in Europa?

grt Peter

Als je zelf al zegt lang gezocht te hebben ben je toch ook al wat prijzen tegengekomen !!
Als je buiten europa kijkt kun je ongetwijfeld goedkoper uitzijn ; bedenk wel de verzendkosten en eventuele btw moet je er nog wel bijtellen
Aangezien dit een erg populair horloge is en al een tijdje op de markt is kun je ook denken aan een goede tweedehands ; ook deze worden volop aangeboden
Ik heb echt geen idee wat de nieuwprijs nu is ; ik heb de blauwe uitvoering destijds (2000) voor 3200,- gulden gekocht dus als de prijs inmiddels richting 2000,- euro is zou dit best goed kunnen , er zijn ongetwijfeld mensen die er onlangs 1 gekocht hebben
Ga je tweedehands kijken let ook goed op dat er soms quartz modellen van het horloge aangeboden worden ; deze zijn in nieuwprijs aanzienlijk goedkoper
Ikzelf vind dit een "riskant"horloge om uit het buitenland (van internet) te halen omdat ze in grote hoeveelheden nagemaakt worden

Succes met zoeken

Bedankt voor je reactie.

Ik wil echt een nieuwe. Via internet bestellen durf ik niet aan, ik zat meer te denken aan een land waar je toevallig op vakantie bent (ik verwacht trouwens niet dat het in het buitenland veel uitmaak), miscchien wel in de US gezien de dollar koers maar dat weet ik niet.

WIlliam Wien, www.wwwatches.nl
Gewoon even een mailtje sturen als er geen op zijn site staat.

Je kan ook even kijken bij http://www.time4sale.ch/ (MARLEY SAYIN)

Zit in Zwitserland, maar kan goed(koop) naar Nederland versturen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op dit forum kan je met de zoekfunctie wel het een en ander vinden.