Beste skeleton horloges onder 1000 euro?

N.a.v. dit draadje, geheel tegen mijn principes in (skeleton is “slecht voor je olie”), vorig jaar deze klatser gekocht; draag hem nu zelden, maar in het voorjaar gaat-ie weer veel vaker om. Is te dik om onder een shirt te dragen, en mijn 17 cm. pols werkt ook niet mee daarin. Maakt me niet uit, vind het nog steeds een topper. Liep wel flink te snel, dus heb hem zelf wat bijgeregeld. Mind you - plus 22 s./24 h vind ik nogal wat voor een nieuw Zwitsers horloge. Is nu plus 8; kan nog beter maar ik laat hem maar even zo. Is ook essentieel om zelf waterdicht te kunnen testen daarna.

De strikt merkgebonden rubber bandjes zijn gillend duur; het zwarte bandje heb ik met 55% korting kunnen kopen, en was toen nog niet bepaald goedkoop. Maar geeft me wel een variatie-optie. Goede schroevendraaiers zijn hier een vereiste.

1 like

Niet alleen groot, maar ook dik onder de 1000 euro :innocent:

Mooi groen is niet lelijk.

Wellicht is het beter hem voor een vriendelijk bedrag door te verkopen. Ik draag nooit lange mouwen dus kan hem het hele jaar door dragen en met 22cm (of nog grotere) polsen ook een prima maat lijkt me.

Ik zie je voorstel wel verschijnen :wink:

Nee. :slightly_smiling_face:

Ik proef enige twijfel in je antwoord, maar denk er rustig over na. Mijn aanbod blijft staan hoor :rofl: