Beste webshop?

ik ben benieuwd wat jullie de beste webshop vinden voor de horlogeliefhebber? Dan bedoel ik niet zo zeer de “huis tuin en keuken” horloges, maar de mooiere merken en betere kwaliteit?

wat zijn jullie tips?

welk merk, oud of nieuw, het zijn er zoveel…

Er zijn diverse lijsten in de omloop en dit is inderdaad vragen naar wat het beste horloge is
Elitedealseeker.com is de makkelijskte manier om gebruikte te vinden.
Verder moet je maar even roepen wat je voorkeur is.
Op Watchuseek zijn bij de diverse subfora ook zulke lijstjes te vinden. de beste voor seiko, de beste voor duitse, de beste voor russische, enfin. Wat zoek je?

Kijk eens op www.boumanonline.nl

ik weet dat het een beetje open vraag is… het is ook lastig om zo aan te geven wat ik bedoel. ik heb ook diverse google en forum zoek acties gedaan en dan vind je zoveel…was gewoon nieuwsgierig naar wat tips. zoek met name hamilton/maurice lacroix/longines…

dus mocht je wat aansprekende namen zo spontaan naar boven schieten, ik hoor ze graag. anders… ik blijf het net verder afspeuren…

Mijn beste,

Echt een favoriete webshop, dat heb ik niet. Wel kijk ik regelmatig naar de site van Ralf Häffner (watch.de) uit Stuttgart.
Deze juwelier heeft een aanganaam assortiment horloges welke middels de vele foto’s, waarvan sommige in 3D aanzicht, in ieder geval het bekijken waard zijn.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-