Bestellen nieuwe wijzerplaat Rolex O.P

Ja die blauwe heb ik ook over getwijfeld maar ik had ook al een blauwe smpc en was bang dat het ging vervelen. Maar hij is zoiezo heel erg mooi! Enige minpunt vind ik dat de 3 6 9 niet gelumed zijn maar dat is een persoonlijk iets. Veel plezier met het horloge alvast en zie de NA wel tegemoet :+1:t3::+1:t3:

Wat betreft de air king 5500 heb ik geen idee hoe die is qua maat maar denk dat de 114200 wat meer bulky is. Staat je goed in ieder geval :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

De 5500 is klein en fijn. Draagt heerlijk en gaat onder de radar. En wat betreft de niet gelumede getallen ik vind het wel mooi. Ander gaat het teveel richting een explorer.

Jaa ik heb de 114300 gepast naast mijn ( ex ) vintage datejust en was ook heel stuk chunkier dan de dj. Vind ik zelf niet zo heel erg want heb maar 16cm polsjes dus groter dan 36mm kan ik sws niet gaan!

1 like

Ben het met je eens ook wat mij betreft heb ik nu ook een max van 36.

Dat heb ik trouwens pas bijgesteld na de aanschaf van deze 114200

Ha toch zonde dan van die smp!

Heb ik zelf ook nog naar gekeken maar dat ding is echt een kerk klok op mn pols.

Maar helaas is dat het zelfde verhaal met de Speedy. Alleen daarvoor wil ik wel een uitzondering maken op de regel.

( maar dan wel op staal :wink: )

Heb je alle AD’s al gebeld? Ik denk niet dat ze moeilijk doen over een plaat voor een 34mm OP.

Ik durf nog niet :see_no_evil::joy:

1 like

Matthew McConaughey voice: ‘All right, all right, all righhht’.

Ik zal zelf niet zeggen wat ik hiervan denk :+1:t2:

1 like

Hahaha :wink:

Dat komt eigenlijk doordat ik eerder veel achter een sluiting heb aangebeld… en wat een drama was dat met die AD’s. Er werd eigenlijk alleen maar moeilijk gedaan en ik ben sindsdien erg terughoudend om me weer ergens voor in te gaan zetten op dat gebied of te gaan bellen :wink:

Nou moet ik wel zeggen ik heb alleen contact gehad met S&C

Gassan , veel vriendelijker! Gewoon bellen en vragen haha.

1 like

Wat is hier lastig aan dan? :joy: het is een uitgave van 4000+ euro… Koop je je huis ook via Funda? :grin:

Ja lastig om even aan te wippen ja :wink: moet er gvd altijd een hele planning voor maken :joy: kan nooit even snel na werk tijd gaan kijken :sleepy:

En we hadden het over bekijken en niet kopen :wink: en als je nog iets meer moeite had gedaan om het te lezen dan zie je ook dat ik alleen op zoek ben naar een wijzerplaat en niet naar een full set :stuck_out_tongue_closed_eyes: want voor die €4000+ ballen neem ik wel de moeite er naar toe te gaan uiteraard.

En hou op mij belachelijk te maken!!!:see_no_evil::joy::joy:

1 like

Je kan 1000 fotos kijken, maar je zal toch echt met je donder naar de winkel moeten wil je een duidelijk en eerlijk beeld hebben. Foto’s zijn zo vertekend.

Als ik alles moet lezen hier op het forum :upside_down_face:

1 like

Jaa daar heb je wel een punt maar ik ga dan eerst een lading joeptjoep filmpjes kijken en foto’s kijken en daar gaat het fout —-> op naar de AD

you’re right greatness
:kissing_heart:

Nee tuurlijk niet, dat is voorpret man :joy:
Stiekem is dat het leukste van iets kopen, de voorbereiding.

Heel YouTube afstruinen om 10x naar een review te kijken van hetzelfde horloge, maar dan steeds door een ander verteld haha.

Succes!

2 likes

Contact gehad met Gassan! Zeer vriendelijk geholpen en ik kan er terecht voor een plaat wissel :+1:t3: Nu eerst gaan kijken natuurlijk en beslissen

Weet je zeker dat de wijzers niet ook gewisseld moeten worden?
Dat wordt vaak over het hoofd gezien, vooral bij wissel van donker naar licht.

Jaa is een complete prijs incl wijzers maar dit kan vervallen dit bekijken ze ter plekke. Zoals mij verteld is althans

En wat kost zn plaat wissel? Ben ik toch wel benieuwd naar haha.

De prijs bedraagt € 549,-. Hierin de prijs van de wijzerplaat € 425,- , wijzers € 79,- (niet altijd nodig maar dat is afhankelijk van de staat van de huidige wijzers) en montage kosten € 49,-