Ik raad je echt aan de witte in het echt te zien. Ik was er helemaal weg van , alleen na het passen van een OP 36mm met witte plaat vond ik het maar saai ogen.
Nou heeft de 114200 wel die zwarte blokjes op de plaat dat doet het hem ook net iets meer denk ik bij mij. Maar in real life viel het nogal tegen dus?? De plaatjes zijn anders 🥰 Maarja foto’s kunnen natuurlijk ook bedriegen
Maar je zou toch denken dat ze 1 soort wit gebruiken in hun platen?? Op die foto van mij lijkt hij dan ook wel klinisch wit maar net zoals gezegd wellicht is dit lichtval ja
Altijd lastig in mijn geval ik moet er altijd een dag voor uit trekken omdat ze allemaal redelijk ver uit de buurt zitten. Even langs fietsen zit er helaas niet in.
Maar dan zit er niks anders op dan er weer een dagje winkelen met de vrouw te plannen. En dan nog hopen dat er een op voorraad ligt natuurlijk
Jaa nu helemaal top! Alhoewel ben ik toch ook wel benieuwd naar de 116000 hoor qua maat… maar met mijn polsmaat van 16.5/17cm vind ik hem erg mooi vallen. De band is nu tenminste ook mooi zichtbaar op de pols.
Ik heb wel even een paar dagen moeten wennen aan het formaat… ik kwam van 41 smpc af en dan doet dit wel klein aan hoor… maar als in nu een 40mm pak van mijn werk denk ik vreselijk wat lomp… deze draag ik nu eigenlijk niet eens meer
Het blijft een persoonlijk ding natuurlijk wat je mooi vind. Welke kleur heb je gekocht?